''Luodin parina kisassa oli vapaaottelija
Makwan "Maku" Amirkhani.
HS:n haastattelemien lähteiden mukaan Luoti vaikutti kuvauksissa toisinaan "itkuiselta". HS:n lähteistä useampi myös sanoo Amirkhanin käytöksen olleen ajoittain aggressiivista.
HS tavoitti Amirkhanin, mutta tämä kieltäytyi kommentoimasta asiaa. Myös Luoti kieltäytyi kommentoimasta asiaa HS:lle.''
Televisio-ohjelman tuotantoyhtiö vahvistaa asian HS:lle.
www.mtvuutiset.fi
Jos katot aikasempia viestejä, mä oon sanonu että kannatan makwania. Tai kannatin. Noihan on jo vahvistettuja noi tiedot? :D Mitä tota spekuloimaan
, Kyse on enää siitä onko se makwan, vai joku kamera tai äänimies. Mira on ollu itkunen ohjelman aikana, ottanu jo ohjelman aikana yhteyttä työntekijöihin, 2 tuotantoyhtiön tyyppiä vahvistanu, ja sähköpostit.
''Nelonen ja Warner molemmat vahvistavat asian HS:lle. Molemmat kertovat HS:lle tuotannon saaneen tietää tapahtumien yksityiskohdista vähittäin ja vasta ohjelman esittämisen jälkeen.''
''HS:n tiedot|Warner ja Nelonen vahvistavat, että Mira Luodin kuvaama tapaus tapahtui Julkkisselviytyjät-ohjelmassa, jota kuvattiin vuonna 2016.''
Warner Bros ja Nelonen vahvistavat, että Mira Luodin kuvaama tapaus tapahtui Julkkisselviytyjät-ohjelmassa, jota kuvattiin vuonna 2016.
www.hs.fi
Ja mitä mun hampaankolossa olemiseen tulee tai ei olemiseen, niin sillä ei ole mitään tekemistä ja täysin mitätön asia tollasen asian rinnalla.