Joo T3:nen syö kyllä helposti lihaa siinä missä rasvaakin, joten se kyllä selittää yli-annosteltuna huonoa kuntoa..(onko muuten kilpirauhasesi toiminut jälkeen päin normaalisti?), Henk.koht mielestäni on turha pyydellä anteeksi, yritit ilmeisesti kuitenkin sijoittua riskillä ylös, pää-asia, ettet tosiaan kuollut.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Olet kirjoittanut sivulla 158 seuraavasti
"Harmi, kun teistä hyvin harvat ovat nähneet kun olin -94 esiintymässä suomen PM-karsinnoissa. Olin vasta 21 v ja kunto oli ehkä kovin mitä minulla on ollut. Toinen näkemisen arvoinen esiintyminen oli -97 Tukholmassa. Yates oli samaan aikaan siellä esiintymässä. Olisin halunnut heittää pienet pari poseeraukset Yatesin kanssa, mutta se jostain syystä kieltäytyi. Jos jostain löytys kuvia niin ymmärtäisitte miksi"
Olen ihan varma, että jollain noita kuvia jollain on, mutta nyt ne pitäisi vain kaivaa esiin. Joku joka osaa ruotsia voisi kysellä ruotsin-body saiteilta noita kuvia. Perskeles kun kiinnostais NÄHDÄ! Muscular Development saitilla MARCO SAVOLAINEN trheadissa, joku ilmeisesti ruotsalainen jäpikkä on kertoillut kokemuksiaan juuri tuosta ruotsin guestpose keikasta ja siitä, että kuinka "hullu" Markon kunto tosiaan oli..