Työnteko on mulle nykyään intohimo. Kehitykseen lihasmassan osalta olen tyytyväinen. Ollut hyviä ja huonoja treenijaksoja mutta koko ajan on treenattu. Yritys on vähintäänkin samalla viivalla nykyään kun bodaus ja itse asiassa jos tulee hetki että katkaiseeko dietin vai vie yritystä eteenpäin niinkun tähänkin asti niin kyllä dietti katkeaa. Tarkoitan että jos dietti menee siihen että en pysty hoitaa töitä niin sillon on tehtävä päätöksiä. Sehän tässä hirvittääkin... Molemmat kun olisi hoidettava kunnialla maaliin. Viime dietti kun oli ihan järkyttävä ja tekemisestä ei loppuvaiheessa tullut kyllä yhtään mitään. Melko luovaa työtä tää mun ammatti kun pitää suunnitella koko ajan jotain ja jos aivot ei toimi niin se ei ole hyvä.
Mikään pakko ei olisi näin paljon tehdä töitä. Mutta niinkun sanoin. Mä haluan tehdä... Kuitenkin olen tehnyt muutoksia koska bodaus on mulle myös tärkeä asia niinkun sanoin. Oon henkilökohtaisten valmennettavien ottamisen lopettanut ja ohjauksia teen nykyään vähemmän. Oon myös ulkoistanut työtehtäviä työntekiöille. Kaikkea ei kannata ahnehtia ja haluan että laatu pysyy valmentamisessa. Se on erittäin tärkeää!
Mutta mielenkiintoinen dietti tulossa. 3 uutta ryhmävalmennusta pitäisi rakentaa. Vaatepuolta viedä eteenpäin sekä perustaa yksi uusi yritys... siinä on tälle vuodelle tekemistä

Niin ja käydä 2-3 kisat...
Katsotaan miten käy