Tuossa kun tuota Miken massamonsteri avataria kattelin niin ajattelin että voisko
pakkiksen pomo laittaa kuvia vuosien varrelta vaikka tähän treadiin tai tuonne galleriaan...
Jo täysin legendaksi noussut Hulkki kävi kuvauksissa ja tässä saldoa. Kovaa vauhtia mies etenee lavaa kohti ja kaikki fanittamaan sitten Turkuun ja Lahteen. Hulkki rokkaa...
Olisiko aika jo pistää ketjua tästä tulevaisuuden nimestäkin.
Jooel Vatanen on tämä nuori ja todella sympaattinen kaveri joka aikoo kisata kehonrakennuksen raskaassa sarjassa...
Kävin Bull Farmilla kuvaamassa Jaria joka valmistelee itseään kisaan. Vaikka mies oli tyhjä, niin voimaa ja lihaa oli kuten nimikin antaa ymmärtää. Aina niin leppoisa Bull kun...
Pitää nyt Pekallekin avata oma ketju, kun Body-lehdessä oli juttuakin. http://www.bodylehti.fi/?cid=6392 Kovassa kunnossa oleva tulevaisuuden lupaus, jonka ensimmäiset kisat...
Sen verran pieni määrä on naiskisaajille osoitettuja ketjuja, että ketään tuskin haittaa, jos määrää kasvatetaan yhdellä kappaleella.
Juurikaan ei tule Suomen puolen skeneä...
http://www.chadnicholls.net/forum/cgi-bin/ikonboard.cgi?;act=ST;f=15;t=3832;
Kuvia Ronniesta ennen 2003 Mr.Olympiaa järkyttävässä
kunnossa!!! Yeaaaah buddy:worship:
Muutama vuosi sitten katsoin videoita, nyt ei vaan pysty enää. Matias on muuttunut, mutta niin olen minäkin. Näinhän sen pitääkin mennä.
Kaikkea hyvää Matiakselle.
En tykkää persoonasta yhtään, tai siis siitä mistä se on kehittynyt tähän päivään, mutta selasin kuitenkin läpi tuon sg:n vaatesivuston ja totesin että tässä hommassa on ammattimeininki. Alkuun ois voinut veikkailla että sg:sta tulee joku junttivaatemerkki, vaan Matias on onnistunut rakentamaan ihan oikeasti, oikean brändin. Hattu pois ja respectit mitä saanu aikaan
Itse ainakin arvostan kovasti Matiasta ja sitä miten saanut bisneksen pyörimään. Siitä iso hatunnosto. Videot ei vaan enää kiinnosta. Liikaa muotia ja sen sellaista. Pääpaino kaikessa muussa kuin missä se oli tubepätkien alkuaikoina. Toki ymmärrän sen.
Itse ainakin arvostan kovasti Matiasta ja sitä miten saanut bisneksen pyörimään. Siitä iso hatunnosto. Videot ei vaan enää kiinnosta. Liikaa muotia ja sen sellaista. Pääpaino kaikessa muussa kuin missä se oli tubepätkien alkuaikoina. Toki ymmärrän sen.
No tätä viimeisintä on tähän mennessä katsottu 11 000 kertaa ja nousussa edelleen. Edelliset 10 videota saaneet 10 000 - 41 000 katsomiskertaa, eli kyllä tuon "hupiukon" videoita ainakin joku katsoo.
No tätä viimeisintä on tähän mennessä katsottu 11 000 kertaa ja nousussa edelleen. Edelliset 10 videota saaneet 10 000 - 41 000 katsomiskertaa, eli kyllä tuon "hupiukon" videoita ainakin joku katsoo.
Jos noin paljon vituttaa, niin ei niitä ole pakko katsoa. Yleensä itse heivaan listaltani kaikein ns. ei-kiinnostavan, mutta jos loan heitto ja negaaminen on elämän tarkoitus niin onnea ja menestystä.
Jos noin paljon vituttaa, niin ei niitä ole pakko katsoa. Yleensä itse heivaan listaltani kaikein ns. ei-kiinnostavan, mutta jos loan heitto ja negaaminen on elämän tarkoitus niin onnea ja menestystä.