Kuuntelin biisin ja kyllähän se ihan kuunneltava oli. Ei mikään huippu, mutta kyllä rap-artisteiksi itseään kutsuvilta on ulkona paljon huonompaakin matskua. Sitä ei voi kiistää, etteikö tuossa jonkinlaista lahjakkuutta rappiin olisi. Jos kuuntelee kenen tahansa rap-artistin alkuajan tuotantoa niin onhan tuo ihan hemmetin hyvä veto ekaksi biisiksi. En usko, että tolla TOP50:iin mennään, joka kai oli tavoite. Mutta kannattaisi silti ehkä jatkaa vaikka harrastuksena. Saattaa sieltä se musta hevonenkin vielä tulla.
Joo, musiikki ylipäätään ja toki muukin taide on sellaista, että se muotoutuu lopulliseen muotoonsa vasta vastaanottajan päässä. Mut osaatko sanoa, että minkä kohdan tarkalleen tulkitsit niin, että biisissä dissattiin kuulijaa? Mun mielestä siinä heti alussa kannustettiin seuraamaan omia unelmia. Mä sanoisin, että tossa on ihan hienosti rap-genren osia osatty yhdistää kontekstiin. Mut siitä ei sen enempää, jääköön se taas omaksi tulkinnaksi.
Onhan tietysti Matiaskin saanut oman osansa määkimisestä ja miesvauvojen itkusta niin mun mielestä niitä kyllä kuuluukin dissata jo tossa vaiheessa.