Join nyt yhen annoksen tuota mansikanmakuista Best Wheytä, ja... No hyi saatana! Kiertäkää tämä tuote kaukaa. Nyt vituttaa kun piti upottaa rahansa tuollaseen kuraan.
Oonko oikeessa että jos reeni on kunnossa ja syö paljon ja hyvin, niin ei sillä suurta väliä ole mitä heraprotskuu sä vedät. Eikse kuitenki oo aikalailla vaan hienosäätöö?
ei heralla väliä,ottaa sitä minkä maku miellyttää ja hinta on kohdallaan.kunhan vaan vetää :D samaa tavaraa nuo suurin piirtein on (laktoosissa taitaa olla ne suurimmat erot,mitä oon täältä lueskellu)
No on tuossa liki puolet enemmän rasvaa kuin sokeria, joten en itse henkilökohtaisesti pidä tuota lainkaan hyvänä. Mutta jos se ei sinua pahemmin haittaa, niin senkun vaan
Siis pöytäsokeri eli sukroosi (sucrose) on disakkaridi ja koostuu fruktoosista ja glukoosista. Glukoosilla on GI 100 (kuten myös maltolla joka on glukoosipolymeeri) ja fruktoosilla 25 (koska menee maksan kautta). Täten sukroosi on siltä väliltä eli 65.
Siis pöytäsokeri eli sukroosi (sucrose) on disakkaridi ja koostuu fruktoosista ja glukoosista. Glukoosilla on GI 100 (kuten myös maltolla joka on glukoosipolymeeri) ja fruktoosilla 25 (koska menee maksan kautta). Täten sukroosi on siltä väliltä eli 65.
Join nyt yhen annoksen tuota mansikanmakuista Best Wheytä, ja... No hyi saatana! Kiertäkää tämä tuote kaukaa. Nyt vituttaa kun piti upottaa rahansa tuollaseen kuraan.
Olen aivan samaa mieltä. Itse olen ostanut yhden pusukan sitä metsämansikan makuista ja sitä kahvin makuista Best Wheytä ja näinhän siinä kävi..:urjo: :urjo: :urjo:
Älkää ihmeessä ostako koko Best Wheytä jos ette halua vetää sitä naama punaisena.:jahas:
Ilmeisesti kaikki mansikan makuiset on vähän sitä sun tätä. Nimittäin tuo Hera80, mansikan makuinen proteiinikin on aika hirveetä. Liian imelää, kaukana mansikasta. Maustamaton oli melkein parempaa. :D
Tuo Fastin maksaa sen 44€/kg, joka on turhan suolaista, jos jauhoja mun tapaan vetää paljon.
Fitnestukusta kun tilaa 8 kg säkin whey-80, niin hinnaksi tulee n. 13 €/kg. Proteiinia 77 g, hiilarit 5 ja rasva 8 , eli näissä arvoissa häviää sen, minkä euroissa säästää
Xtreme Whey MAX 4kg 59,80e (14,95e/kg) , 83 g Proteiinia, 0,3 g Hiilihydraattia josta laktoosia 0,3 g, 3 g Rasvaa ... hiukan eri hinnoissa mitä Fast nämä.
Jees. Go4Fit myy ainaki tota Xtremen wheytä, muualla ei oo tullu edes vastaan tuota. :/ Samoten tuo Xtremen recovery palkkariksi on ihan loistava arvoiltaan hintaansa nähden.
Jees. Go4Fit myy ainaki tota Xtremen wheytä, muualla ei oo tullu edes vastaan tuota. :/ Samoten tuo Xtremen recovery palkkariksi on ihan loistava arvoiltaan hintaansa nähden.
Optimum Nutritionin Gold Standard 100% Whey. Ainakin "double rich chocolate" on maitoon sekoitettuna ylivoimaisesti parasta, mitä olen maistanut. Ei oo tosin halpaa, mutta on niitä kalliimpiakin.