vBulletin nelosen kehitys on stopattu ja vitonen ei ole optiona. Palvelimet siirtyy ja vaihdamme alustan Xenforoon. Tämän kokoisen asennuksen siirtäminen on kuitenkin melkoinen...
Näin vanhemmiten tullut ihan hemmetin laiskaksi, ei jaksa lähteä kauemmaksi salille. Eli päätin pitskun Ptvgymin jäsenyyden ja palasin Sellon Elixiaan.
Mun nickin tarina ei liity mitenkään sattumalta saman nimiseen orkesteriin, vaan se syntyi teini-ikäisenä avatessani latinan sanakirjan.. (incubus=painajainen)
Minua on joskus huvittanut mehutölkkien teksti "Ravistettava - Omskakas". Erään kerran sitten eräälle vieraskieliselle foorumille rekisteröityessäni tämä nimi pälkähti päähäni. Eipähän ole tähän päivään mennessä tullut viestiä "username is already in use".
Pari päivää ennen kuin rekisteröidyin pakkikselle katselin kaverillani jotain kasikytluvun pro-wrestling (tai mikä lie sen ajan smackdown nyt olikaan) pätkää, jossa oli mukana eräs "mr. perfect" niminen heppu... se oli mun mielestä k00l.
Eli nickilläni ei ole mitään tekemistä esim. Ernesto Hoostin kanssa.. eikä se myöskään tarkoita että pitäisin itseäni täydellisenä
Kaikilla on joku hieno tarina ton nimen synnylle. Mä tuijotin sitä nimikenttää ja ajattelin, että heitetään nyt joku hassu nimi, että pääsen nopeesti käsiksi sivustoon. Ekana tuli mieleen Pertti. No se oli varattu. Sitten numerot 123 perään ja avot.
ZaGaTo tulee siittä ku joskus 4 vuotta sitten sain käsiini Magic Knight Rayearth anime filmejä,niin siinä sit oli ton niminen tyyppi ja se oli just cool :evil:
Kaveri innostui vääntämään etunimestäni tän nimen joskus, ei ole sukunimeni. Lisäksi muistelen kun joskus pienenä poikana minulla oli kivat "Jantuset" - talvihuopa-überkewl-ninja-tossut/saapikkaat, joilla oli niiiiiin kiva kävellä. :haart:
Tällaasta tämän nimen taustalla.
Mun nicki tuli siitä, kun piti keksiä joku kalastukseen liittyvä sana kalastusfoorumille. Ja yleensähän sitä sanotaan että "kii on!", kun saadaan kala koukkuun, ja tohon k:n tilalle päätin laittaa C:n, se näytti nii cuulille, että päätin käyttää sitä muillakin foorumeilla.
Andy Temple on lontoonkielinen väännös oikeasta nimestä. Tuo nimi tulee yleensä väännettyä kaikkiin turhiin nettilomakkeisiin, esim. keskustelupalstoille... eli netti-alter ego.
joskus ihan teininä, siis 15v keksin tän nikin kun kuuntelin kauhian kovasti metallicaa. Sittemmin oon alkanu käyttämään MtlMan-nickiä koska se mahtuu paremmin irkkiin eikä oo niin tyhmä koska toi metalmanhan on aika dorga
Mä pelasin pari vuotta sitten netissä nimellä Judge. Sitten nimi kehittyi ja siitä tuli Finnish Judge. Myöhemmin vaihdoin sen, koska tuo kansallisuuden ilmoittaminen alkoi kyrsimään ---> siitä tuli Aluminium Judge. Myöhemmin siitä tosin tuli Aluminium Judge[FIN] ja nyt ollaan täällä nimellä alumiini...
Avatar on tätä nykyä myös yhtä omaperäinen, kun minulla pitkään käytössä ollut pyörivä under construction avatar ei enää mahtunut asetettuihin rajoihin.
Mikä tässä on muuten nykyään tilanne, sillä olen nähnyt palstalaisilla yli sen 20 kB olevia animoituja avatareja sen jälkeen, kun ISP vaihtui. Eli onko se 20 kB vielä joku virallinen avatarin koon yläraja?
Ja itse aiheesta: Oma palstanickini tulee kaavalla etunimen 1. kirjain + väännös sukunimen alusta ja samalla lempinimi, jota minusta käytettiin armeijassa + syntymävuosi, eli J+(Yli...=>)Ylli+81=Jylli81. Kuulostaa tyhmältä, mutta en jaksa siitä suuremmin repiä stressiä.