Oletteko muut huomanneet, että kreatiini laittaisi vatsan "ruikulille"? Itse olen nyt syönyt Fastin kreatiinia reilut 3 kk putkeen (2 reilua teelusikallista/vrk) ja viimeisen...
Terve taas! Pitkästä aikaa aloittelen taas punttihommia ja paras suklaanmakuinen palautusjuoma haussa. Ehdoton suosikkini Optimum Nutrition After Max on näköjään lopetettu, eli...
Tälläistä juttua lueskelin liiasta proteiinista
Sivu on tottakai erittäin subjektiiviselta taholta (veget)
Pääpointti: jengi vetää liikaa proteiinia joka aiheuttaa jos...
Mitä vitamiineja ja mineraaleja ja millaisia ihmiset täällä käyttää? Entäs kun jossain tietyssä valmisteessa on luvattu tietty määrä jotain vitamiinia tai mineraalia ( esim...
Mitä ketoosi tarkoittaa ja mitä kehossa tapahtuu?
Ketoosi on tila, jossa keho käyttää rasvaa energianlähteenä hiilihydraattien sijaan. Se voi tehostaa rasvanpolttoa, mutta ei...
Haku "ruokahaasteet", ei tuottanut järkeviä tuloksia...
Ruokahaasteissa on oikeastaan kaksi tavoitetta, syödä nopeasti tai syödä paljon sekä tietenkin näiden yhdistäminen...
Mikäs tänä päivänä on keihäänkärkenä makupuolella? Pitkään aikaan ei ole tullut pulvereita osteltua mutta nyt olis fiivis jotain protskujauhua välipalajuotavaks ostaa. Tullut...
2 dl kaurahiutaleita, purkki maitorahkaa ja 10g rypsiöljyä. Jatkettiin O'Lightilla ja vedellä. Tuota menee joka aamu ja on se hyvää. Kohta neljättä vuotta vetäny aina saman aamiaisen joka aamu. No en rapulassa, mutta muuten kyllä. :lol2:
Aika vakiosetti. Yleensä olen kiireinen tai ei ole nälkä heti aamusta, joten mikään kovin kiinteä ei uppoa. Aika kevyesti tullut muutenkin nyt dieetillä syötyä. Tietenkin sillon jos maistuu niin koitan heti aamusta syödä vähän enempi varsinkin hiilaria jostain kiinteestä. Esim. puuroa tai ruisleipää ja ehkä rahkan. Tosin usein vaikka juon vaan proteiinijuoman ja syön banaanin, niin se nälkäkin herää siitä ja jopa tunnin päästä jo joku kunnon safka.
EDIT: Niin ja yleensä en ota heraa vaan kaseiinia.
4 ruisleipää kolmella munalla, muki kaakaota. Tämä n. klo 2 :D tunnin päästä sitten ehrami ja ainakin 100g suolanutseja. Aineenvaihdunta vaatii energiaa...
250g Ehrmann+3rkl 4 viljan hiutaleita +½ purkkia ananasmurskaa
2 palaa ruispaloja, välissä kevyesti margariinia sekä 2 viipaletta broilerfilettä ja huuhtelin alas 2dl:lla rasvatonta maitoa.