Tosi hyviä mielipiteitä täällä ja varmuudella kysymyksen Kysyjä pääsee niillä hyvään lopputulokseen, kunhan vain poimii ja kokeilee itselleen sen toimivamman mallin. Itse olen sitä tyyppiä ihminen että glykokeenit tyhjenee silmissä, ja ruoka ei paljon pakissa paina. Parhaimmat treenit tulee tehtyä kahdella hyvin erilaisilla metodilla.
Ensimmäinen, mikä kattaa noin puolet viikon treeneistä, tulee tehtyä aamulla pelkällä kahvin voimalla. Palkkariksi treenin jälkeen ruokaa.
Toinen on iltapäivällä treeni toisen aterian jälkeen. Saatan treenata 10 minuuttia ruuan jälkeen, 7han viimeistään tunnin kuluessa. Ja ruokamäärät minulla ihan kiitetävät. Aterialla noin 3-400g lihaa, 4-500g kasviksia, joku hedelmä ja riippuen leikkiikö vhh vai ei, niin riisiä kuivapainona 80-200g.
Jostain syystä minulla nuo kaksi ääripäätä pelaa pirun hyvin. En käytä intraa tai pwo juomia, mutta en koe niitä saatanan keksintöinä. Itse en vaan koe tarvetta, koska nälkä on päivän mittaan niin valtava että tykkään syödä ruokaa. Eli mieltymyksiin perustuva asia. Hiilarijuoma ennen treeniä saa hien virtaamaan ihan huolella, eli treeni tuntuu "tehokkaammalta" tietyllä tapaa, mutta itse suorituksiin en ole huomannut vaikutusta. Jos miettii ykkösmaksimien nostelua, niin melkein sanoisin että itsellä paremmin toimii aamutreeni 10h paaston jälkeen. Kova jalkatreeni ehkä sopii paremmin iltapäivään.
On fiksua kysyä neuvoa ja mielipiteitä muilta, yhtä fiksua on kokeilla Itse eri vaihtoehtoja. Etenkin aloittelijan, niin saa sitä omaakin kokemusta eikä vain kuulopuhetta. Omiin tuntemuksiin kannattaa luottaa, ja ruuan sekä intran kanssa pelatessa et saa mitään tuhoa aikaiseksi, vaikka mitä kokeilisit hetken aikaa