Ehkä nää kuva asiat Skyrimin grafiikoista sopii paljon paremmin tänne Skyrim ketjuun eikä sinne x box one ketjuun, kun kuiteskin kelasin et Skyrmista on paljon enemmän kyse...
Nyt voi halukkaat pelata kampanjan läpi uudestaan remasteroituna.
Tai no, PS4 jo nyt ja muut 30.4.
Hinta vissiin 30€.
Multiplayeria tai spec ops ne eivät tästä tuo.
Niin ja ei...
Alkaa olemaan aika pystyttää tälle ketjua.
Tulossa 2016, luultavasti about lokakuussa, ja tekijänä DICE.
Ensimmäisiä virallisia juttuja alkaa nyt valumaan pihalle:
View...
Laittakaahan Vilpurni koville, se uhkaa pahasti mun runkosarjan voittoa.:D
Tää liigapelaaminen on ollut yllättävän mukavaa, kun sarja etenee hyvin. Uutta perään ku tää sarja on saatu pakettiin.
09:ssä olin muutamassa liigassa, mut niissä ei kukaan ikinä pelannu..
Meni hermo tuohon lagaamiseen ( ja muutenkin kun nöyryytitte joka pelissä). Laitan nopeemman netin vireille palataan sitten asiaan. Onlinet saa olla siihen asti ennen kun toimii.
Onko kellään ideoita mikä on vialla, ku ei Jhhi:n kanssa pystytä pelaa noita liigapelejä toisiamme vastaan? Ollaan kokeiltu haastaa toisiamme, tuloksetta. Eli kutsu kyllä lähtee/saapuu. Siinä joukkueiden "valinta" kohdalle jää tilttiin.
Jos ei keksitä mitään maata mullistavaa niin mä eroan liigasta, että saadaan playoffit käyntiin.
Onko kellään ideoita mikä on vialla, ku ei Jhhi:n kanssa pystytä pelaa noita liigapelejä toisiamme vastaan? Ollaan kokeiltu haastaa toisiamme, tuloksetta. Eli kutsu kyllä lähtee/saapuu. Siinä joukkueiden "valinta" kohdalle jää tilttiin.
Jos ei keksitä mitään maata mullistavaa niin mä eroan liigasta, että saadaan playoffit käyntiin.
Aikasemmissa versioissa ainakin on auttanut porttien aukasu modeemista. Tosin jos on piuhalla kiinni niin kannattaa laittaa 3 tai 4 porttiin. Toimii kaikkein parhaiten niistä.