Ehkä nää kuva asiat Skyrimin grafiikoista sopii paljon paremmin tänne Skyrim ketjuun eikä sinne x box one ketjuun, kun kuiteskin kelasin et Skyrmista on paljon enemmän kyse...
Nyt voi halukkaat pelata kampanjan läpi uudestaan remasteroituna.
Tai no, PS4 jo nyt ja muut 30.4.
Hinta vissiin 30€.
Multiplayeria tai spec ops ne eivät tästä tuo.
Niin ja ei...
Alkaa olemaan aika pystyttää tälle ketjua.
Tulossa 2016, luultavasti about lokakuussa, ja tekijänä DICE.
Ensimmäisiä virallisia juttuja alkaa nyt valumaan pihalle:
View...
Erikoiselta kuulosti aikanaan toi Gigantin 39 euron hinta. Ilmeisesti niillä ei pelin ilmestymispäivänä ollut sitä vielä myynnissä, eikä ihan vielä seuraavinakaan?
Mukana myös varmaan neljästä eteenpäin. Eilen avattiin maalihanat ja rökitettiin vastustaja 3-1.:D
Vituttaa vaan toi lagaaminen/viive. Alotuksissa ei mitään toivoa kun peli on ollut jo pari sekuntia käynnissä kun kiekko putoaa jäähän, syötöt menee minne sattuu, kun saa syötön lapaan niin vastustaja ajaa pystyyn, en tiiä onko muilla näin pahoja ongelmia, mutta ite jätän mielummin pelin omaltaosaltani kesken kun sinnittelen ja vittuunnun ton pätkimisen kanssa. Jotenkin tuntuu siltä, että kun joudun jäähylle niin toi lagaaminen vähenee.
Mitä jos yksi lähtee kesken peliä pois, niin saako vastustaja luovutusvoiton? Mielestäni noin on joskus käynyt, mutta välillä peli jatkuu vaikka porukkaa tippuisi matkalla pois.
Mulla lagittaa myös. Ärsyttää kun vaikka taklaat niin taklattava on menossa jo ihan muualla. Tuo eilinen viimenen peli toimi hyvin ja heti voitettiin;) Ei se haittaa jos jättää pelin kesken. Luovutusvoitto taitaa tulla vasta kun kaikki poistuu. Ja eikä sen niin väliä taida muutenkaan olla, hävitään kuiteskin
Erikoiselta kuulosti aikanaan toi Gigantin 39 euron hinta. Ilmeisesti niillä ei pelin ilmestymispäivänä ollut sitä vielä myynnissä, eikä ihan vielä seuraavinakaan?
Mulla oli sitten väärää tietoo. Muutama jamppa valitteli ettei luvattuun aikaan ollut peliä vielä myynnissä. Saatto olla vaan jonkin tietyn liikkeen ongelma.
Mulla oli sitten väärää tietoo. Muutama jamppa valitteli ettei luvattuun aikaan ollut peliä vielä myynnissä. Saatto olla vaan jonkin tietyn liikkeen ongelma.
No ei ainakaan siinä, että luistellaa laidoilta vastustajan päätyyn ja lauotaan heti vaikka nollakulmista. Harvemmin ne vastustajatkaa tekee siitä maalia.. Siniviivalta vedot = Reboundit = SCORE!, Läpiajo = SCORE!, Syöttömaalille = Onetimer = SCORE! Imo.
No ei ainakaan siinä, että luistellaa laidoilta vastustajan päätyyn ja lauotaan heti vaikka nollakulmista. Harvemmin ne vastustajatkaa tekee siitä maalia.. Siniviivalta vedot = Reboundit = SCORE!, Läpiajo = SCORE!, Syöttömaalille = Onetimer = SCORE! Imo.
Missäs Fuufaa on luurannut, ilmeisesti kankkusta selättämässä?
Uskallan olla erimieltä sun kanssa noista nollakulmista laukomisista. Kaikki vedot maalia kohti on plussaa, koska niistä usein tulee ripareita. Plus, että itse koen hyvinkin vaikeaksi hyökkääjänä syöttää pakille, koska taaksepäin joutuu syöttämään "sokkona". Ainakin näin klassisella-ohjauksella pelatessa. Muuten kyllä jaan kiekkoa niin paljon kuin pystyn.