Ehkä nää kuva asiat Skyrimin grafiikoista sopii paljon paremmin tänne Skyrim ketjuun eikä sinne x box one ketjuun, kun kuiteskin kelasin et Skyrmista on paljon enemmän kyse...
Nyt voi halukkaat pelata kampanjan läpi uudestaan remasteroituna.
Tai no, PS4 jo nyt ja muut 30.4.
Hinta vissiin 30€.
Multiplayeria tai spec ops ne eivät tästä tuo.
Niin ja ei...
Alkaa olemaan aika pystyttää tälle ketjua.
Tulossa 2016, luultavasti about lokakuussa, ja tekijänä DICE.
Ensimmäisiä virallisia juttuja alkaa nyt valumaan pihalle:
View...
Mistä Gigantista? Mä kävin Itäkeskuksen Gigantissa ja siellä oli tukkuri kussut toimituksen. Lupaavat vasta 39/40 viikoilla peliä, mutta hintaan 29,90e kusemisen takia.
Haettu ja testattu. Kova peli, paljon pikkuparannuksia. Liikkeet ja pelaaminen muutenkin paljon sulavampaa. Kulmaväännöt ja tappelut imo aika turhia.. Jättösyöttö on hyvä. Tietokoneen ukot paaljon fiksumpia, hakeutuvat paikkaan paremmin, hyökkäyksiin lähdöissä sentteri kaartaa keskeltä hakemaan kiekkoa jne. Veskarit paljon aidompia, jos virität lämäriä tulevat vastaan jne. Tuntuu että tilanteita tulee paljon monipuolisemmin.
Paljon parempi kuin 09, mikä sekään ei ollut huono..
Eikä tännekkään!
Kyllä mentiin hilpeenä hakeen postia mutta ei siä mitään ollu ja ny hatuttaa.
Vissiin huomenna tulee kun keskiviikko aamuna sen ovat jo lähettäneet.
Mistä Gigantista? Mä kävin Itäkeskuksen Gigantissa ja siellä oli tukkuri kussut toimituksen. Lupaavat vasta 39/40 viikoilla peliä, mutta hintaan 29,90e kusemisen takia.
Ai ne torjutaan ite Ilmankos uppos niin helposti. Eipä tuo kyllä sen erikoisempi ole kun 09. Klassikki ohjaimilla vielä pelaa niin tarvii noita uusia juttuja...
Eilen tuli koko ilta jauhettua ja päällimmäisenä fiilikset, että eteenpäin 09:sta on menty mutta ei peleissä nyt niin hirveästi ole eroa. Uusi Be a Gm ei nyt vanhasta dynasty-modesta juurikaan eroa muuta kuin sen kännykän osalta. GM-moodissa tekoäly ihan hanurista ja nuo vaihtoehdotukset aivan älyttömiä. Mutta ihan kivaa näprättävää kuitenkin.
Itse pelissä tuo laitapeli tuntuu ihan mukavalle ja syöttämisen vaikeuttaminen ihan tervetullutta.
Ilmeisesti osa noista 09:n varmoista maaleista nyt otettu myös pois. Be A Prossa voi boksilaiset ostaa omalle pelaajalle lisätehoja microsoft-pisteillä ja tämänkaltaiset lisäykset on kyllä aivan perseestä.