Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, kyllä on.Sitä mietinki, että oliko kyseessä jo taannoin huoltoautoksi muutettu, jossa mainittu varusteet otteessa...
Ainakin mobiilivarmenteella toimii.Suomi.fi-tunnistuspalvelu ei toimi. Ei toiminut eilenkään. Pelittääkö jollakin?
Meillä tuli töihin viesti että siellä on päivitys tms mutta en muista kauanko piti kestääSuomi.fi-tunnistuspalvelu ei toimi. Ei toiminut eilenkään. Pelittääkö jollakin?
Mun lajit: lehmä 2kpl; vuohi 2-4kpl riippuen rodusta; kana 10kpl; lammas 2-4. Koiria sitten sen mukaan miten ehtii kouluttaa. Papukaijoja muuten, mutta omaa elinikää ei tarpeeksi jäljellä, ei voi jättää perinnöksi.Minulla on vaimotuksen kanssa luettelo eläimistä, joita pihaan ilmestyy lottovoiton jälkeen. Tällä hetkellä siinä on 12 lajia, tai osittain saman lajin rotuja. Sitten pitää tietysti ostaa vähän maa-alueita lähistöltä, että niillä on tilaa temmeltää, mutta muuten ei tarvitsisikaan kuin pontikkapannun ja sahtikuurnan, että ihmisten ilmoille ei enää tarvitsisi lähteä edes Alkoon asti kun ruoatkin voi nykyään tilata kotiin, mitä vapaaherrana ei saisi kasvimaalta tai lähimetsästä.
Kuiei? Kuolee myös aiemmin, yksi plussa lisää.kun ei voi vain vetää rasvaa ja sokeria, kuollen
Optiikan läpi jaksaa. Piipahtaa käydä katsomassa. Itse ei tulevana vkl ehdi.katsomassa
Mulla ei ole suomi.fi tai vero.fi tai omakanta toiminut aikoihin. Aina sama virheilmoitus yrittipä pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella Kokeilin toista selainta niin jopa alkoi toimia. Google chromella ei jostain syystä toimiSuomi.fi-tunnistuspalvelu ei toimi. Ei toiminut eilenkään. Pelittääkö jollakin?
Mun lajit: lehmä 2kpl; vuohi 2-4kpl riippuen rodusta; kana 10kpl; lammas 2-4. Koiria sitten sen mukaan miten ehtii kouluttaa. Papukaijoja muuten, mutta omaa elinikää ei tarpeeksi jäljellä, ei voi jättää perinnöksi.
View: https://youtu.be/iT1oRCNiuk0?si=4xxLZXDTFoTKTqH3
Muuta käytäkkään, eli toimi mulla.Google chromella ei jostain syystä toimi
Korostaiain vielä, että on kokoajan nälkä.Itkettää kun on heikko. Ja joka paikkaan sattuu. Ja on kauhea nälkä.
Ihan nurinkurinen maailma kun ei voi vain vetää rasvaa ja sokeria, kuollen onnellisena.