Yksi enemmän, mutta nollaa kertomalla ei saa isompia lukuja.
no jos laskemma myös päivänsankarin mukaan juhlahumuun niin sitten ainakin on satarosenttia enempi, jos siis pelkkä Minä ja Tohtori ja Rouva
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yksi enemmän, mutta nollaa kertomalla ei saa isompia lukuja.
ei ole vielä tullut sitä päivää
lunta
Yhteen lisättynä 100% tulee tosiaan 2.no jos laskemma myös päivänsankarin mukaan juhlahumuun niin sitten ainakin on satarosenttia enempi, jos siis pelkkä Minä ja Tohtori ja Rouva
Kotiintoimituksella saunan lauteille. En tiennykään. Niin se maailma kehittyy.sitä myydään näissä kapakoissa
useimmissa paikoissa, juomalla ei lopu!
Hieman jopa kateudella tarkastellen, taitaa olla viitisentoista vuotta siitä, että yksikään viskipullo olisi kestänyt seuraavaan päivään, laadusta riippumatta.vähän tekisi mieli ostaa lagavulin uudelle kierrokselle, se oli muistaaksnei hemmetin hyvää, taisi tyhjentyä vuodessa!
kaikissa muissa on mennyt useita vuosia
Tähän pätee se vanha sanonta "ei se hullu ole, joka pyytää, vaan se joka maksaa."@Lonewolf rungossa ruostereikiä ja katsastus ens kuussa... Ilmankos lähtöhinta suht alhaalla.
![]()
Toyota Hilux, 2001, Joensuu | Huutokaupat.com
Kohteen Toyota Hilux, 2001, Joensuu huutokauppa on päättynyt pe 06.10.2023 klo 22.00. Katso muut samanlaiset huutokauppa kohteet ja löydöt sivulta!huutokaupat.com
Tosin tinattavaa on sen verran ettei tuosta yli kolmea kannata maksaa.
Oon itekin painanu joskus nuorena tyyliin 79kg tällai 185-186cm mittaisena. Sillon oli hoikassa kunnossa.. nyt ollaan tosiaan iloisesti satkun toisella puolella.
Sama pituus ku V:llä, armeijaan mennessä 66 kiloa, sieltä poistuessa 330 vrk jälkeen 77 kg, vyön solki samassa reiässä.ja on täälä taas höpinät, minulla oli kaamea työ saada paino yli 80kilon rajapyykin
ja painoin 68 kiloa kun aloitin kuntoilusalilla käynnin
188cm
Ei täällä ainakaan, olutta vain, toistaiseksi, huomenna ehkä vähän viintä. Muut huolehtikoot viinoista.Yhtä viinan lotrausta näyttää taas viikonloppu olevan![]()
Vai mahtaakohan se jo tuossa vaiheessa olla tuttu? Luulisin, että ainakin tuntunee tutulta.noni, eli yksi vieras