Mä oon todistanut tätä jo useita vuosia. Tänäänkin on krapula vaikka eilen olin pepsimax linjalla. Se on se väsymys ja hälinä
Taidan mennä takaisin nukkumaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä oon todistanut tätä jo useita vuosia. Tänäänkin on krapula vaikka eilen olin pepsimax linjalla. Se on se väsymys ja hälinä
O. Älä perkele vaan osta.Öljyvärit on muistaakseni vähän kovatöisiä
Oppii äkkiä. Riippuen ohjelmasta toki. ArtRage hyvä, jos haluaa diginä, mutta kuitenkin matkia perinteistä jälkeä.Olisi kyllä korkea aika kokeilla digiä, mutta epäilen, että sitä ei opi alle 15 minuutin... niin ei taida riittää kärsivällisyys opetella.
Onnistuu helposti. Puolitoista litraa colaa tai pepsiä tai jaffaa tms kasviuutejuomaa, ja 2 päivää on sen jälkeen krapulainen olotila.Olen todistanut, että ALKOHOLITTOMIA juomia nauttimalla voi kehittää itselleen klassiset krapulan oireet
Kuinka tästä nyt selvitään?
Tässä se oikea tapa.Minullakin on krapula, hankin juomalla alkoholia kuppilassa
Sanoinko jo, että "keskuslukitus ei toimi kaukosäädöllä, en tiiä miksi" tuli kuntoon vaihtamalla avaimiin paristot?Ed om oli liimannut takakontin kattoon paristokäyttöisen led-valon, josta toki sattu olemaan just nyt paristot loppu, ku "ei täällä ole mitään valoja".
katso liitettä 259637
Molemmin puolin luukun pielissä tämmöset ihmeelliset nelikulmaiset aukot, ja vähä kaivelemalla myös tuommoiset ihmeelliset johdot. Kummallista. Johtojen välillä n. 12 V tasajännite-ero luukun ollessa auki, luukku kiinni jännite-ero katoaa. Ihme hommia, miksköhän tuommosetki on laitettu, ihan turhakkeina mokomat.
Nyt kun näin kypsään ikään ehtineenä löytänyt sen sielunkumppanin ja loppuelämän rakkauden niin tilasin meille yhteisen lehden
katso liitettä 259694
Sanoinko jo, että "keskuslukitus ei toimi kaukosäädöllä, en tiiä miksi" tuli kuntoon vaihtamalla avaimiin paristot?