Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mimmosista lihoista, onko marketin pakastealtaan käristyslihat ok?
Porosta. #vitsi #hehe

Lihat oli jostain Rovaniemen, oletettavasti k-superin lihatiskiltä ostettua pakastekäristyslihaa. Paljon parempaa siivua kuin valmispussit, vaikka varmaan saman tehtaan lihaa. Harvoin olen etelän markettien pakastealtaan tuotteita käyttänyt, mutta mitä ole niin tahtoo olla niissä aika pientä silppua mitä saapi, "irtona" ostettu tuntuu olevan isompaa siivua.

Hirvestä en itse niin perusta, vähän turhan vahva maku minun herkälle makuaistille.

Miinus meikit ja ihan kuin jäsen V.

Ja yhtä kuuluisa. Vokotilla todnäk enempi fyrkkaa.

IMG_1001.webp

View: https://www.youtube.com/watch?v=OMXh3oZ7Aoo

Hirven jauhelihaa, jotain osia patana ja sisäfileen joskus paistaneena niin oma muisti/mielikuva että hirvi erottaa vähempi naudanlihasta kuin poro? Marketin altaan poron käristykset ja sisä- vai ulkofileen joskus ravintelissa pihvinä syönyt, siitäkin hämärä muistikuva että enempi ”riistan maku” kuin hirvessä.🤔

@Heatseeker syö noin kuormalavallisen hirvenlihaa per vuosi, niin voisi varmaan sanoa tarkimmin mikä hirven maku on?
Yleensä aika suunmyötäinen. Elläimen ikä vaikuttaa aika paljon, vasan liha on ihan erilaista kuin aikuisen hirven.

Toim huom neljä tankillista tänään sahattuna.

Offarilaisetkin opettelemaan sulavaa lantioliikettä!

Back
Ylös Bottom