Lihat oli jostain Rovaniemen, oletettavasti k-superin lihatiskiltä ostettua pakastekäristyslihaa. Paljon parempaa siivua kuin valmispussit, vaikka varmaan saman tehtaan lihaa. Harvoin olen etelän markettien pakastealtaan tuotteita käyttänyt, mutta mitä ole niin tahtoo olla niissä aika pientä silppua mitä saapi, "irtona" ostettu tuntuu olevan isompaa siivua.
Hirvestä en itse niin perusta, vähän turhan vahva maku minun herkälle makuaistille.
Eikö toi riipu mistä osasta se liha on? Oon kanssa syöny riistasen makusta ja normimakusta hirveä. Kerran tuli vastaan poroa minkä liha maistui ihan maksalta, tiedä sitten mistä osasta se oli.
Hirven jauhelihaa, jotain osia patana ja sisäfileen joskus paistaneena niin oma muisti/mielikuva että hirvi erottaa vähempi naudanlihasta kuin poro? Marketin altaan poron käristykset ja sisä- vai ulkofileen joskus ravintelissa pihvinä syönyt, siitäkin hämärä muistikuva että enempi ”riistan maku” kuin hirvessä.
Hirven jauhelihaa, jotain osia patana ja sisäfileen joskus paistaneena niin oma muisti/mielikuva että hirvi erottaa vähempi naudanlihasta kuin poro?
Works whenever and wherever. #workouttips #squats #shakira #wheneverwherever #dancingman This video went viral on TikTok. So I had to publish it here as well as people were starting to spread it...