Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mistä sen nyt vois tietää. Yks lasku tulee sähköntuottajalta ja toinen sähkön siirtäjältä. Eri kuukausina ja aina täysin eri summa. Kai vois kertoa kokonaissähkö sähkön hinnalla ja siirtomaksulla, jakaa kahdellatoista ja lisätä perusmaksut. Sähkö on jotain 5snt, mutta ei pysty muistamaan mitä siirto.
Mulla on kaikki nätisti yhdellä laskulla.

Mulla on kaikki nätisti yhdellä laskulla.

Mä säästän 6e/ vuosi kun tulee eri laskulla. Vs 2 vuoden määräaikainen hinta sähkön siirtäjältä. Sillä saa neljä tölkkiä retpullia k-marketista.
Mulla toisin toistaiseksi voimassa oleva sähkö. Jos vertais siirtäjän toistaiseksi voimassa olevaan hintaan niin silloin säästö 320e/vuosi.
Mutta mitä väliä sillä onko 2v määräaika vai toistaiseksi voimassa?

Hyvin harvoin tulee ostettua valmisruokia mutta eilen ostin sellaisen kalakeiton, mikälie Saarioisten tuote.

Älä osta Saarioisten, osta Kokkikartanon.

Tänään taidan syödä jotain hiilaripitoista vaikka ei ole edes salipäivä.

Älä osta Saarioisten, osta Kokkikartanon.

Tänään taidan syödä jotain hiilaripitoista vaikka ei ole edes salipäivä.
Oisin ostanutkin mutta ei ollut, enkä itelle ostanut vaan tolle 11v jolle jäi nälkä sen jälkeen vaikka syö kuin hiiri noin ylipäätään.

Veden lämmitys voi viedä 75 prosenttiakin käytetystä energiasta.

Että jos fuuterilla läträtään värkkejä usein, niin jo palaa sähköä. Käyttövesi kerran taitaa lämmetä vastuksella.

Veden lämmitys voi viedä 75 prosenttiakin käytetystä energiasta.

Että jos fuuterilla läträtään värkkejä usein, niin jo palaa sähköä. Käyttövesi kerran taitaa lämmetä vastuksella.
Näin tekee lämmityskaudella juu. Utan, pilpillä. Sysipaska laite ja keksintö. Ei näille leveysasteille. Piti kuitenkin kokeilla.

Hyvin alkoi taas syömisten kontrollointi.

Screenshot_20200108-171509_QuickPic.webp

#ohohups #kaikkimenijo

Back
Ylös Bottom