Ei sitä nyt jatkuvasti viitsi rampata, vastahan minä maaliskuussa kävin.sitä myydään näissä kapakoissa
useimmissa paikoissa, juomalla ei lopu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei sitä nyt jatkuvasti viitsi rampata, vastahan minä maaliskuussa kävin.sitä myydään näissä kapakoissa
useimmissa paikoissa, juomalla ei lopu!
Ei sitä nyt jatkuvasti viitsi rampata, vastahan minä maaliskuussa kävin.
Jouduin silloinkin puhumaan naisille. Ei hyvä, ties mitä juonia keksivät jos niille puhuu.Ei sitä nyt jatkuvasti viitsi rampata, vastahan minä maaliskuussa kävin.
Siis ainahan noita on ollu. Ihmisiä on hakattu stadin puistoissa ja kaduilla jo neljäsataa vuotta.Onko siellä Helsingissä näkynyt katuryöstöjä. Kun lehdissä kirijoottelevat?
Loiventaako se riittävästi, jos työn puolesta menee sinne?Ei.
Voit pirauttaa pomolle ja kertoa olevasi menossa psykiatrian päivystykseen, koska kuulet jatkuvasti "aavan meren tuolla puolen" ja "on hanget korkeat nietokset", vaikka lähistöllä ei ole minkäänlaista näkyvää ja ulkoista radiovastaanotinta![]()
Kannattaa käyttää, aikanaan saatiin carinastakin käytön myötä tehtyä ikiliikkuja, kun avaimien kanssa lähti kauppaan ja auto vaan jäi jälkikäymään.Toyota-sukat löytyy, ei vaan viitsisi käyttää ettei kulu.
Se carina taitaa olla Jarpalla ajossa vieläkin.Kannattaa käyttää, aikanaan saatiin carinastakin käytön myötä tehtyä ikiliikkuja, kun avaimien kanssa lähti kauppaan ja auto vaan jäi jälkikäymään.
Minulla ei.Minulla on alkoholiongelma. Unohdin ostaa saunaoluen.
Kodistani on löytynyt yksi ja sama kossupullo viimeiset 12 vuotta.En tiedä onko merkki ongelmasta kuitenkin. Mutta kodistani on löytynyt ainakin jotain alkoholijuomia aina ainakin viimeiset 20 vuotta.
E: ja paloi ja oli sandeli