Varmasti enneuni. Ostoksille mars.näin viimeyönä unta että menin rättikaupaan ja sen rättikapuna myyjä otti minua kädestä kiinni!!!1111!!!111!!!!!
enkä etes heränny tuon jälkeen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmasti enneuni. Ostoksille mars.näin viimeyönä unta että menin rättikaupaan ja sen rättikapuna myyjä otti minua kädestä kiinni!!!1111!!!111!!!!!
enkä etes heränny tuon jälkeen
Kuti peitossa kuitenkin?enkä etes heränny tuon jälkeen
Arvaamalla meni 4 oikein.3/10, arvaten yksi oikein. Vit*stako minä noita voin tietää?
Jos kyseessä oli 250 GT California niin siellä on Sjoella jollain pinkka kunnossa.Töihin torinlaidalle, parkkihalliin ajaessa joku lähtee töihin. Ferrari Californialla. -3 astetta.
Jos rengasliikkeestä kysyy niin renkaathan on aina vaihtokunnossa.Eilen laitoin rengaspuljuun viestin että pistäkee Continentalit tilaukseen, tänään pitäisi iltapäivällä ajella ne vaihtamaan sinne.
Noinkohan muistavat kun viime syksynä sanoivat talvirenkaita alle laittaessa sanoneensa että mun kesärenkaat on vaihtokunnossa, ne samat millä ajoin koko kesän eikä ole edes vielä sakkopinnalla.
Se on kyllä totta mutta mietin jo itsekkin vaihtoa keväällä, mulla oli kyllä jonkunkin verran ajelua mutta Lahti-tsadi kruisailua pitkin motaria niin mietin että siinä ne on hyvä ajaa loppuun ja sadekelillä iisimmin.Jos rengasliikkeestä kysyy niin renkaathan on aina vaihtokunnossa.
Kyllä täällä monella on pinkka kunnossa, mutta nyt oli uudempi versio valitettavasti.Jos kyseessä oli 250 GT California niin siellä on Sjoella jollain pinkka kunnossa.
#tsekOispa pinkka kunnossa.
...petauspatjan voi vain kääntää ympäri (kerran) ja taas on puhdas lakana.
Vinkki poikamiehille...
Vinkki poikamiehille kuinka saada särmä punkka.
![]()
Petauspussit kattavasti | Full Moon
petauspussilakana helpottaa arkista lakanashouvia. Lakana pysyy siististi sileänä pesujen välisen ajan. Full Moonista kaiken kokoisina nopein toimituksin.www.fullmoon.fi
Ei voi, koska käytetty puoli osuu sitten patjaan ja likaa sen.
On se silti likainen vaikkei sieltä näkyisi. Tiedoksi, että ihmisestä irtoava lika ja rasva alkaa kyllä jossain vaiheessa ihan haisemaan sängyssä.Merkityksetöntä koska pelkällä patjalla ei nukuta.
Merkityksetöntä koska pelkällä patjalla ei nukuta.
On se silti likainen vaikkei sieltä näkyisi. Ihmisestä irtoava lika ja rasva alkaa kyllä jossain vaiheessa ihan haisemaan sängyssä.