Sulla ei selvästikään ole alaselässä ongelmia tai löysät nilkan nivelsiteetEn tajua siltikään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sulla ei selvästikään ole alaselässä ongelmia tai löysät nilkan nivelsiteetEn tajua siltikään.
Eipä. Ihaalaselässä ongelmia
. Selekä siis. TIppunu siis monet kerrat polvilleen selän takia, mutta ei kaatumisia."Nilkka rypyttyy, leikataan enneku turpoaa!"tai promilleja
"Eikai tänne kukaan selvin päin tule" - muun eläkkeeltä keikkaileva anelääkäri aikoinaan ja törkkäsi elektiivisen spinaalin"Nilkka rypyttyy, leikataan enneku turpoaa!"
"Ei muuten leikata, tää puhalsi 1,27."
Flashbäkki: oltiin joskus ~10v sitten ajamassa enskaa ohjatusti. Luvattiin että jokainen varmasti kaatuu. Kerran kaatu mopo spoorissa, minä jäin seisomaan tyylikkäästi siihen spoorin laidoille. En kaatunut, mopolla petti se tasapaino.Polkupyöräkin lensi jäätiköllä pöpelikköön, ja jotenkin laskeuduin jaloilleni kuin kissa
![]()
Puolustusvoimien kuva tarkka-ampujista sai suomalaiset repeämään – huomaatko syyn?
Maailmalla menestyneet suomalaiset tarkka-ampujat paljastivat kasvonsa.www.is.fi
Missä Sylvi?![]()
Liittyisikö asiaan jollakin tavalla Massatasapaino?Flashbäkki: oltiin joskus ~10v sitten ajamassa enskaa ohjatusti. Luvattiin että jokainen varmasti kaatuu. Kerran kaatu mopo spoorissa, minä jäin seisomaan tyylikkäästi siihen spoorin laidoille. En kaatunut, mopolla petti se tasapaino.
Pyöräni ei enää jaksanu massani alla ja menitti tasapainonsa. Eli joo.Liittyisikö asiaan jollakin tavalla Massatasapaino?![]()
clobberhelsinki.com
Mä olen alkanut tosissaan Sirkkaantua. Kaveri totes, että "asiakkaat" on parasta tässä työssä. Keksin parempiakin juttuja, mm. vapaapäivät.+70v kun ikää, niin sorsa tai katetri yöksi käyttöön. Tulisikohan vähemmän lonkka/reisi/ranne murtumia ja päävammoja? Kuopion Sirkka(Kajsna) han voisi nuorena ja innokkaana ehdottaa tällaista monikeskustutkimusta käynnistettäväksi![]()
Luin ensin väärinPainiessa.
Täytteet? Vihreetä aika paljo #degrönä
Silmämääräisesti joku ilmakuivattu kinkku, rucola, sipuli, soosi+juusto. e: etumainen siisTäytteet? Vihreetä aika paljo #degrönä
Huhhuh, on muuten tohtorilla harjaantunut silmämuna.Silmämääräisesti joku ilmakuivattu kinkku, rucola, sipuli, soosi+juusto. e: etumainen siis