Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

katsoiko kuntit eilen aastudion?

oli meinaa asiallinen ohjelma, koska: paikalla ei ollut yhtäkään poliitikkoa
sielä siis ei riidelty ja kinasteltua vaan keskusteltiin asiallisesti ilaman, että kukaan huusi toisensä päälle

ensi torstaina paluu arkeen kun puolueiden puheenjohtajat #läsnä

jos ette katseneet suorana lähetyksenä, kuten Minä tein, koska: tänään vapaapäivä niin kykeni valvo aniin myöhälle

voitte katsoa sen videolta, esinmerkiksi tästä

Kellonkäännön jälkeen ollut testissä lepuutus kruunu ylöspäin. Melko virheetön 5 päivän suoritus R:ltä.
IMG_8184.webp

täytyy olla satarosenttista Apprillia koko kuva

vai pystytkö verhoamaan itsesi tuolla sen ollessa noin?

Seksin harrastajia rangaistaan mainiossa suomalaisessa tieteiskomediassa​

Orava-elokuva on yllättävän toimiva satiirinen tieteisdystopia. Lisäksi siinä on söpö jyrsijä.

Jos elmä olis oikeesti tollanen dystopia niin tod näk olo oli kuin koiralla. Makupalan varastaminen on kannattavempaa kuin siitä saatu rangaistus.

en tiedä noita metrejä, kunnei niillä ole Minulle mitää merkitystä

piisaa, että raanan alla voi kellon pestä

mutta sinitauluinen aaltokuviolla oli

Sitä vartenhan se siinä että käytetään, hallittu työmies look ettei ole 0:00 asennossa. …en etes kiinnittänyt asiaan huomiota, kuvasta vasta hokasin.

en ole milliäkään liikuttanut omassani

jos ei huollossa ole ruuvattu niin on pysynyt aloillaan puolitoistavuotta, ainakin

myös henkilömallissa ilmanvaihdon lmpötilat pitää olla synksassa! ja vag:ssa kun oli säätö puolen asten välein niin säätö piti tottakai olla tasan

joko 21 jos ei ole kompura päällä ja jos kompuran kytkee toimeen niin nostan lämmön 22 asteeseen ettei tule nuha

en tiedä noita metrejä, kunnei niillä ole Minulle mitää merkitystä

piisaa, että raanan alla voi kellon pestä

mutta sinitauluinen aaltokuviolla oli

Montakohan rosenttia 300m kellojen omistajista on sukeltanut yli 100m? Ja tehnyt sen se arvokello ranteessa, eikä joku muu laite. Veikkaan että puhutaan jostain 0,00…% jutusta.

Uimahallissa ja maauimalassa oon sukeltanut neljään metriin. Kova suoritus tämäkin. Neljässä metrissä on käyny sekä gei shokki että arnoldi.

Saattaa olla että kävin syvemmällä epyktissä.
Jos jossain kohtaa maltan ostaa kruunun, tod näk en ui SE ranteessa.

Montakohan rosenttia 300m kellojen omistajista on sukeltanut yli 100m? Ja tehnyt sen se arvokello ranteessa, eikä joku muu laite. Veikkaan että puhutaan jostain 0,00…% jutusta.
Tarkennetaan että sukeltanut yli 1m submariner kädessä.

Minä periaatteen vuoksi kävin jossain 17-18 metrissä subin kanssa...tietenkin myös suunto oli samassa ranteessa.

Uimahallissa ja maauimalassa oon sukeltanut neljään metriin. Kova suoritus tämäkin. Neljässä metrissä on käyny sekä gei shokki että arnoldi.

Saattaa olla että kävin syvemmällä epyktissä.
Jos jossain kohtaa maltan ostaa kruunun, tod näk en ui SE ranteessa.
Uimalakilla vai ilman nämä?

onhan se ollut jo monta viikkoa törkeää verovarojen väärinkäyttöä kuluttaa paljasta asfalttia nastoilla

se tilannehankylläkin tuppaa olla valtaosan vuodesta, siksi ehtottomasti kitkat

viiime talvena voin sanoa, että oli todella liukasta neljänä päivänä
voi olla että niinä päivinä olisi ollut todella liukasta nastoillakin?

Back
Ylös Bottom