Ostin valmennuksen ja bikinifitness kiinnostaa

Muistuuko mieleen ? Oma kirjoituksesi tuossa alla 👇 SinĂ€ olet sinĂ€. Et kaikki muut.

" Siis mitÀ sÀ taas selitÀt, mihin tÀÀ perustuu?
Mulla on ihan vitusti liitua ja mistÀÀn en kyllÀ maksa tupla/tripla hintoja. Kerro vÀhÀn sun kokemuksista?"
MÀ kysyin sun kokemuksista, ja sillon rupesit puhumaan ruokakuluista. Kerro nyt mistÀ vitun samasta tuotteesta hyvÀtuloiset maksavat sen tupla/tripla hinnan, kun sÀ kerta sen tiedÀt.

MÀ kysyin sun kokemuksista, ja sillon rupesit puhumaan ruokakuluista. Kerro nyt mistÀ vitun samasta tuotteesta hyvÀtuloiset maksavat sen tupla/tripla hinnan, kun sÀ kerta sen tiedÀt.
Puutun tÀhÀn sen verran ettÀ itse maksan esimerkiksi punaisesta lihasta paljon enemmÀn kuin heikkotuloisempi ihminen mutta en nyt tiedÀ voiko naudan jauhelihaa verrata laadukkaaseen naudan pihvilihaan, juustot on sitten toinen missÀ maksan 2-3x hintaa mutta niitÀkÀÀn ei voi verrata Oltermanniin vaikka molemmat juustoja onkin.

NÀmÀ onkin sitten harvemmin ostettuja tuotteita ja normaalisti ostan ihan tavallista ruokaa, ei sitÀ rahaa pÀÀse kertymÀÀn jos sen kaiken laittaa palamaan.

Puutun tÀhÀn sen verran ettÀ itse maksan esimerkiksi punaisesta lihasta paljon enemmÀn kuin heikkotuloisempi ihminen mutta en nyt tiedÀ voiko naudan jauhelihaa verrata laadukkaaseen naudan pihvilihaan, juustot on sitten toinen missÀ maksan 2-3x hintaa mutta niitÀkÀÀn ei voi verrata Oltermanniin vaikka molemmat juustoja onkin.

NÀmÀ onkin sitten harvemmin ostettuja tuotteita ja normaalisti ostan ihan tavallista ruokaa, ei sitÀ rahaa pÀÀse kertymÀÀn jos sen kaiken laittaa palamaan.
Predis puhui samasta tuotteesta

Jos juusto=juusto niin kyllÀ mÀkin maksan 2-3x hintaa.

Lue ensiksi vaikka tÀmÀ ketju. Esim jackass nimimerkki vÀittÀÀ ettÀ minun keksimÀÀ satua. MitÀ sitten ? Koska keskustellaan hinnoista, asioiden edullisuudesta ja ostamisesta. Jos sinua ei liikuta tai kiinnosta voit suksia toiseen ketjuun.
Kun sinun kirjoituksia lukee, niin kyllÀ paistaa melkoinen alemmuuskompleksi lÀpi. Tee hyvÀ ihminen sille jotain, niin on varmasti helpompaa.

Ei sillĂ€ et minua hĂ€iritsisi sun ruokakulut, mut 500€/kk/hlö ei oo mikÀÀn keskiluokan ruokakulu. MeillĂ€ menee perheellĂ€ 500-600€/kk kokonaisuudessaan enkĂ€ mĂ€ nyt mitÀÀn halvinta shaibaa osta.

Ja ei, ei toi mun mielestÀ kehuskelua oo.

</offtopic>
No olkoot sitten ylemmĂ€n keskiluokan 🙂 Ja ei tosiaan ole kehuskelua, ei tuolla summalla tosiaan ihmeitĂ€ tehdĂ€.

Jos sinulle on vierasta ettÀ sama tuote on eri hintainen eri paikoissa, en voi tyhmyydellesi mitÀÀn. Rikas ostaa tuotteen lÀhimmÀstÀ kaupasta mikÀ sattuu matkan varrelle. KöyhÀ osaa keskittÀÀ ja vertailla ja sÀÀstÀÀ nÀin ollen huomattavasti rahaa. Ruoka on selkein esimerkki. Vittu oletatko ettÀ se on samanhintaista kaikkialla ? Osta samat tuotteet lÀhi K-marketista ja Prismasta ja mieti sen jÀlkeen uudelleen miksi hinta ei ollutkaan sama. Nyky ihmisiltÀ puuttuu maalaisjÀrki kokonaan. Ei mikÀÀn ihme kun porukka on korviaan myöten veloissa.
Kun sinun kirjoituksia lukee, niin kyllÀ paistaa melkoinen alemmuuskompleksi lÀpi. Tee hyvÀ ihminen sille jotain, niin on varmasti helpompaa.
Puhuu ÀijÀ joka vÀittÀÀ 500e/kk ruokalujen olevan normaalit. Tuota se just tekee kun ei nÀe omaa nokkaansa pidemmÀlle. Sun ruokakulut ovat huomattavasti keskivertoa suuremmat. Ei se vÀÀrin ole mutta teet itsestÀsi pellen mahtailemalla asialla ja haukkumalla vÀhemmÀllÀ selviÀvÀt köyhiksi. Tee asialle jotain.

Jos sinulle on vierasta ettÀ sama tuote on eri hintainen eri paikoissa, en voi tyhmyydellesi mitÀÀn. Rikas ostaa tuotteen lÀhimmÀstÀ kaupasta mikÀ sattuu matkan varrelle. KöyhÀ osaa keskittÀÀ ja vertailla ja sÀÀstÀÀ nÀin ollen huomattavasti rahaa. Ruoka on selkein esimerkki. Vittu oletatko ettÀ se on samanhintaista kaikkialla ? Osta samat tuotteet lÀhi K-marketista ja Prismasta ja mieti sen jÀlkeen uudelleen miksi hinta ei ollutkaan sama. Nyky ihmisiltÀ puuttuu maalaisjÀrki kokonaan. Ei mikÀÀn ihme kun porukka on korviaan myöten veloissa.
MistÀ vitusta sÀ tiedÀt mistÀ rikas ostaa tuotteensa? JÀtkÀ vaan jauhaa samaa paskaa, sÀ oletat ja luulet asioita ja pidÀt niitÀ faktoina.

MistÀ vitusta sÀ tiedÀt mistÀ rikas ostaa tuotteensa? JÀtkÀ vaan jauhaa samaa paskaa, sÀ oletat ja luulet asioita ja pidÀt niitÀ faktoina.
MistÀ vitusta oletat ettÀ minulla ei ole rikkaita kavereita ? Tasan tarkkaan tullut seurattua heidÀn rahan kÀyttöÀÀn. Se on tyyliÀ joka ruokatunti parhaaseen ravintolaan syömÀÀn. Auto aina merkkihuoltoon korjattavaksi vaikka vieressÀ oleva halvempi korjaamo tekisi saman homman yli triplasti halvemmalla. Kaikki eivÀt elÀ omassa pikku kuplassaan kuten sinÀ nÀytÀt tekevÀn.

Puhuu ÀijÀ joka vÀittÀÀ 500e/kk ruokalujen olevan normaalit. Tuota se just tekee kun ei nÀe omaa nokkaansa pidemmÀlle. Sun ruokakulut ovat huomattavasti keskivertoa suuremmat. Ei se vÀÀrin ole mutta teet itsestÀsi pellen mahtailemalla asialla ja haukkumalla vÀhemmÀllÀ selviÀvÀt köyhiksi. Tee asialle jotain.
Nyt kyllĂ€ keksit ihme tarinaa taas 😃 ensin selitĂ€t kaksin- tai kolminkertaisista hinnoista. PyydetÀÀn esimerkkiĂ€, niin selitĂ€t K-Marketin ja Prisman hintaeroista đŸ€Š

Ja tuo mahtailu/haukkuminen on ihan oman pÀÀsi sisÀllÀ. Juuri tuo indikoi mainitsemaani kompleksia.
Se on tyyliÀ joka ruokatunti parhaaseen ravintolaan syömÀÀn. Auto aina merkkihuoltoon korjattavaksi vaikka vieressÀ oleva halvempi korjaamo tekisi saman homman yli triplasti halvemmalla. Kaikki eivÀt elÀ omassa pikku kuplassaan kuten sinÀ nÀytÀt tekevÀn.
Ja miksi ei menisi parhaaseen ravintolaan, jos on varaa? SieltÀ kun saa parempaa ruokaa. Ja autoissa moni arvostaa huolettomuutta, jolloin ns yksityisleasing voi olla fiksu ratkaisu. NiissÀ diileissÀ tuppaa olemaan pykÀlÀ, joka edellyttÀÀ merkkihuoltoon viemistÀ. NÀin yhtenÀ esimerkkinÀ.

MistÀ vitusta oletat ettÀ minulla ei ole rikkaita kavereita ? Tasan tarkkaan tullut seurattua heidÀn rahan kÀyttöÀÀn. Se on tyyliÀ joka ruokatunti parhaaseen ravintolaan syömÀÀn. Auto aina merkkihuoltoon korjattavaksi vaikka vieressÀ oleva halvempi korjaamo tekisi saman homman yli triplasti halvemmalla. Kaikki eivÀt elÀ omassa pikku kuplassaan kuten sinÀ nÀytÀt tekevÀn.
Ainiin, sun kaverit
Just, no kerro mun pikku kuplasta? SĂ€ valitat muissa ketjuissa kuinka sua haukutaan ja mennÀÀn henkilökohtaisuuksiin
Sun kanssa ei vaan voi keskustella, tai voi, mutta pitÀÀ olla samaa mieltĂ€.

Ainiin, sun kaverit
Just, no kerro mun pikku kuplasta? SĂ€ valitat muissa ketjuissa kuinka sua haukutaan ja mennÀÀn henkilökohtaisuuksiin
Sun kanssa ei vaan voi keskustella, tai voi, mutta pitÀÀ olla samaa mieltĂ€.
PrediksellÀ on laaja kaveripiiri. Rikkaita, köyhiÀ, useiden lajien suomenmestareita ja mitÀ kaikkea.

No kyllÀpÀ Predatoria nyt lyödÀÀn, en oikein tajua mistÀ moinen porukalla piekseminen johtuu. Joo, mÀkin luulen ettÀ ketjun aloittaja on trolli, jolle asiallisesti vastaaminen on ajanhukkaa mut silti, jos joku nÀkee vaivan ni mitÀpÀ siitÀ vittuilemaan. Kaikenlaista.

No kyllÀpÀ Predatoria nyt lyödÀÀn, en oikein tajua mistÀ moinen porukalla piekseminen johtuu. Joo, mÀkin luulen ettÀ ketjun aloittaja on trolli, jolle asiallisesti vastaaminen on ajanhukkaa mut silti, jos joku nÀkee vaivan ni mitÀpÀ siitÀ vittuilemaan. Kaikenlaista.

Samaa itsekkin ihmettelin, jÀttÀkÀÀ predis rauhaan!!!

Samaa itsekkin ihmettelin, jÀttÀkÀÀ predis rauhaan!!!

Suntsu eilen :
"Joo, mÀÀ kokeilen olla kuukauden aukomatta pÀÀtÀ sulle, joulukuussa sitten tavataan. Laitetaan sitten vaikka tonttuhatut pÀÀhÀn ja tullaan viihdyttÀÀn foorumilaisia lakkaamattomalla vittuilulla"

JĂ€tĂ€n tĂ€mĂ€n vain tĂ€hĂ€n. HyvÀÀ joulua sinnekin 👌
PrediksellÀ on laaja kaveripiiri. Rikkaita, köyhiÀ, useiden lajien suomenmestareita ja mitÀ kaikkea.
Olen pahoillani jos sinun kaveripiiri koostuu yhdestĂ€ sali kaverista ja mummosta. Aina ei kĂ€y nallekarkit tasanđŸ€·â€â™‚ïž Kokeile vĂ€lillĂ€ liikkua ihmisten ilmoilla ja puhua ihmisille niin voit saada kavereita🙃
MÀ unohdin sen. Turha vÀÀntÀÀ Predis kyllÀ tietÀÀ.
Sinuun turha uhrata ajatustakaan. NĂ€köjÀÀn jĂ€rkevĂ€ sanottava loppui kahden viestin jĂ€lkeen. EhkĂ€ opit kun kasvat mieheksi. TsemppiĂ€ 👍

Sinuun turha uhrata ajatustakaan. NĂ€köjÀÀn jĂ€rkevĂ€ sanottava loppui kahden viestin jĂ€lkeen. EhkĂ€ opit kun kasvat mieheksi. TsemppiĂ€ 👍
EhkÀ sun kumminkin kannattas, voisit oppia jotain.
Miten sÀ mÀÀrittelet mieheksi kasvamisen? Oletko sÀ omasta mielestÀsi mies?

HyvÀÀ joulua sinnekin

Kiitos, mutta on vielÀ hieman aikaista joulun toivotuksille. Toki sun kaveripiirissÀ on jo joulu, tiedetÀÀn. VÀhÀn niinkö siellÀ on kaikki muukin mahdollinen.

"Minulla on yksi kaveri joka aloittaa joulun vieton jo pÀÀsiÀisenÀ"

Back
Ylös Bottom