Netistä ja tätä foorumia selanneena päätän lopulta sitten ihan kysyä.
Olen nyt suunnilleen puoli vuotta treenaillu. Alussa ajattelin, että kunhan joskus salilla käyn enkä ruokailua miettinyt ollenkaan. Mutta aika nopeasti jäin tuohon saliin ns. koukkuun ja aloin myös ruokavalioani katsomaan. Lisäsin siihen maitorahkan, raejuuston, kanamunat ja tonnikalan. Muutin ruokavalioani myös ehkä piirun verran terveellisempään;) . Nyt olen kuitenkin ajatellut ottavani seuraavan askeleen

- palautusjuoman. Käyn noin kaksi kertaa viikossa salilla sekä pari kertaa viikossa noin puolentoista tunnin pyörälenkillä. Lisäksi on koululiikuntaa ja kotona treenaan vatsalihaksia ja teen millon mitäkin. Olen nyt vain mietityttänyt, että mikä olisi se oikea palautusjuoma.
Olen ajatellut aloittaa tuolla hera + malto (Fastin vihreät pussit) yhdistelmällä, jossa siis esim. 50g heraa ja 50g maltoa. Tuota on kehuttu hyväksi ja halvaksi. Pitäisikö tuohon lisätä jotain tai muuttaa esim. suhteita? Ja miten esimerkiksi tuon aerobisen pyörälenkin jälkeen, pitäisikö malton määrää lisätä, jottaa saisi enemmän hiilihydraatteja? En kuitenkaan ajatellut ottaa palkkaria parin hikisen vatsalihaksen jälkeen;) .
Lisäksi olen katsonut reco2:sta ja muscle+:aa, mutta mielestäni tuo hera + malto vaikuttaa passelimmalta (ja halvemmalta) minulle. Täytyy vielä sanoa, etten ajatellut alkaa mitenkään erityisemmin hifistelemään näiden aineiden kanssa, ei liian monimutkaista;).