Laitanpa minäkin korteni kekoon, kun Mike tossa kyseli kokemuksia IA:sta.
Vaihdoin IA:han miltei heti sen tultua markkinoille. Sitä ennen olin testaillut jos jonkin näköistä proteiinia ja palautusjuomia. Ensin alkuun otin 5g L-glutamiinia ennen treeniä ja treenin jälkeen 2 mittaa IA:ta, 30 min kuluttua maltoa ja kreatiinia ja 30-45min sen jälkeen Ion92 tai Cross90 1,5 mittaa + banaani. Se tuntui toimivan ihan mukavasti varsinkin kun treeniä viikossa oli paljon. Useamman juoman ottaminen ei itseä haitannut, sillä olo oli paljon parempi kuin ottamalla kaikki jauheet yhdessä juomassa kerralla tai useammassa erässä juotuna. Välillä olen kokeillut palata takaisin ns. perinteiseen edellä mainittuun palautusjuomaan, mutta olen todennut ainakin omalla kohdalla toimivammaksi tuon IA systeemin.
Otin lisäravinnearsenaaliini noin jokin aika sitten PreWorkout Chargen. Otin sitä 20g ennen treeniä ja kokeilin sen kanssa peinteistä ja kolmivaiheista palautusjuomaa. Täytyy sanoa, että TODELLA positiivinen yllätys oli monien treenivuosien jälkeen miten etenkin PreWorkout Charge - IA kolmivaihe palautussysteemillä sai tulosta aikaan natikkana.