Meta description: Keskustelua täydellisestä palautusjuomasta: proteiinit, hiilarit, kreatiini ja lisukkeet maksimoimaan lihaskasvu ja treenistä palautuminen.
Tällä hetkellä löytyy kaapista 3kg "Top-2h - Hiilihydraatti" (maissimaltodekstriini), 6kg "Prot-Tec 77 - Proteiini" (heraproteiinkonsentraattiijauhe), 1kg "Fast Maito90" (maitoproteiini, 80%kaseiinia ja loput heraa) ja 300g kreatiinimonohydraattia. Jäljellä myös 1kg "Prot-Massa - Proteiinia"..
Palautusjuomana sitten näistä sekoituksena heraa ja maltoa. (Samoin myös ennen treeniä) Treenin jälkeen myös kreatiinit, jos ollaan kuurilla..
Kuinkas suuri apu näistä palautusjuomista on? Itse pelaan jalkapalloa n. 5 kertaa viikossa. Näistä viidestä yks punttitreeni ja loput pallotreenejä. Välillä kovina treeniviikkoina saattaa olla aikas puhki, ja sillä olenkin miettiny tota palautusjuomien käyttöä. Eli onko todellista apua vai riittääkö et syö, juo ja venyttelee kunnolla treenien jälkeen. Ja vaikkei aiheeseen liity niin kuinkas suuri vaikutus unen määrällä on palautumiseen?
Piti ostaa taas jotain massanlisääjää palkkariksi kun rahat on vähän lopussa... Maistuu todella makealle, voi olla että tuo on pelkkää kusetusta ja jotain halppisnopeasokerimaltoa ovat siihen laittaneet. :down:. Hiilareita 48g, Proteiinia 36g, maistuu niin iljettävän makealle että on todellisia vaikeuksia saada 0,8 litraa tuota alas.
1dl (n. 30g) maustamatonta heraa
2dl (n. 50g) maltoa
n. 1rkl mustaherukkajauhetta, maun ja kenties joidenkin sen sisältämien vitamiinien vuoksi, värikin on kiva
Mistä löytyy mustaherukkajauhetta, jostain luontaistuotekaupoista varmaan? Kuulostas ihan kokeilemisen arvoselle, tosin jotenkin veikkaan, että hintakin saattaa olla aika kiva..
Mistä löytyy mustaherukkajauhetta, jostain luontaistuotekaupoista varmaan? Kuulostas ihan kokeilemisen arvoselle, tosin jotenkin veikkaan, että hintakin saattaa olla aika kiva..
Itte asiassa en tiedä, koska ei ollut mun ostos. Varmaan saa luontaistuotekaupoista juu, ja kuulemma tuo mun 200:n gramman pussi taisi olla reippaasti alle 5e. Maku on oikein hyvä, ja varmaan siinä saattaa olla joitain vitamiinejakin ja muuta sellaista.