View: https://www.youtube.com/watch?v=YQEJyjKTH9g
Mikäli koet että aikaa on liikaa, niin voisiko joku kasata mitä Brian Shaw tämän videon aikana syö/juo? Kiinnostaisi arvioida, että onko mahdollista vai miksi kukaan ei ole vielä tehnyt "World Strongest Man Challenge, 12 000 calories"
---
Tänään tuli vedettyä omasta mielestä yksi kovimpia henkilökohtaisia suorituksia syömisen saralla ja haasteena toimi yksi tunnetuimmista haasteista. Tarkoitus oli alunperin vetää perinteinen "100 Mcnugget challenge", mutta sitten katsoin Furious Peten 100kpl, LAbeast 110, Matt Stonie 120 ja Freak of eating 150.. Matt Stonie toki veti nuo 120kpl noin 15min (2012)
Otin riskin nolata itseni täysin ja ostin 160kpl... Käteen saadessani mäkkärin kaksi isoa pussia täynnä nugettaja olin jo varma, että haasteesta tulisi ihan floppi.
Kuitenkin ensin täyttyi 100 kappaletta nugetteja ja sitten 110... 120kpl päästessä olin jo todella tyytyväinen, sillä nugettien koostumus on todella haastava ja mahaa täyttävä. 140 nugetin kohdilla oli vielä yllättävän hyvä olo, mutta lopulta meno tyssäsi 155 nugettiin.
---
Matt Stonie on varmasti nykyään kovemmassa kunnossa kuin 2012 ja silloinkin mahdollisesti olisi 150kpl kyennyt syömään, mutta aika helvetin täydeltä se videollaan näytti. Joka tapauksessa, tämän päiväinen suoritus vahvistaa uskoa omaan tekemiseen ja "treenaamiseen". En hirveästi siinä vatsa täynnä toki iloa kokenut tai seuraavaan pariin tuntiin, mutta tällä hetkellä on ihan tyytyväinen olo omaan tekemiseen.
(Kyllä, näin 2017 kun ihmiset näkevät nälkää olen tyytyväinen siitä, että söin 155 nugettia)