@Agustin sori, aika kiireisenä elämä pitää joten en niin aktiivinen ole ehtinyt olemaan pakkotoistolla tai muutenkaan vastailemaan viesteihin. Pringles haasteenkin suoritin ja editoin keskiyöllä, kun tulin reissusta vaikka 8 piti kerätä luennolle.
Niin kyllä mulle toki suklaa kelpaa ja niistää haasteen teen jahka ehtii. Pariksi viikoksi olen jo haasteet "valinnut", mutta sitten kyllä.
Mä siis tosiaan käyn koulussa,töissä ja treenaan voimailuakin omasta mielestä tosissaan sekä kilpasyömistä tietenkin. Koulun osalta tää kevät on normaalia rankempi, kun olen parissa projektissa mukana. Yritän kanssa saada sellaiset paperit, että maisteriksi pääsisi joskus itsensä Jyväskylässä lukemaan. Youtube videot sitten tulee tehtyä fiilispohjalta.
Haluan vaan siis tuoda ilmi edelleen sen, että en mä mitään haasteita mulkkuuttani jätä tekemättä. Oikeasti mulle tulee haaste ehdotuksia yksityisviesteinä kymmeniä päivässä ja siihen YouTube kommentit päälle. Pyrin myös vastaamaan kaikkiin viesteihin, mutta aika pirun vaikeaa se on nykyisessä elämäntilanteessa.
Viikonloppuna kuvaan yhden haasteen, kun tämän viikon tentit on saatu pois alta.
Kyllä minäkin voin tuon Siilenpesän pizzan kustantaa jos sen 45min sisään syöt videolle :D Maailmalla yleensä tuon kokoiset pizzat on kahden henkilön haasteita. Viime vuonna teki itsellä todella tiukkaa, nyt varmasti olisi hekpompi. Kyllä se todella raju haaste on.