Alussa se palautuminen voi tuntua heikohkolta, jos omaat vaikka huonon aeroobisen kunnon. Alla esimerkki.
Itse aloitin Postilla yötyöt tuossa vähän reilu 2 vuotta sitten. Silloin treenaaminen tuntui ylivoimaiselta ja niinpä se jäikin pikkuhiljaa kokonaan pois. Paino oli Postille "siirtyessäni" 112kg, josta luonnollisesti suurehko osa nestettä ja rasvaa (pituus 181cm). Siitä se sitten pikkuhiljaa kahden vuoden aikana tippui 30(kolmekymmentä) kiloa! Ja lihaksetkin tietysti hävisi, paitsi pohkeet

.
Kokoajan on ollut tarkoitus ruveta rautaa uudestaan kouluttamaan, mutta vasta tuossa tammikuun alusta sain todellisen kipinän päälle. Juoksen edelleenkin sen keskimäärin 2h 30min/yö, 6pv/vk portaita ja voisi kuvitella, että massan hankkiminen tuolla työllä, joka itsessään kuluttaa noin 1200kcal/yö olevan mahdotonta. Kuitenkin olen ilokseni saanut huomata, että tammikuusta lähtien, eli 2.5 kuukaudessa, olen saanut noin 12kg painoa ja kaikki jaksaminen, myös töissä on parantunut. Painon lisäys voi suureksi osaksi johtua lihasmuistista ja edelleenkin tuosta on nestettä suurinosa? Mutta ei niin paljon rasvaa runsaan aeroobisen takia?
Liittyykö tämä aiheeseen, ei ehkä, mutta pakko vuodattaa ja toivottaa menestystä valitsemallasi tiellä, kaikki onnistuu kun oikein yrittää :D