350-450e, kerään kuitit talteen ja lasken joka kk paljonko meni. Tuohon sisältyy pesuaineet, vessapaperit yms. Taloudessa minä + 3 lasta joista kaksi kouluikäistä.
En säästä kaupassa vaan ostan sitä mitä sielu sietää. Harrastan ruoanlaittoa ja leipomista, mielestäni syömme terveellistä ja laadukasta ruokaa. Välillä tuntuu että ei me kotona muuta tehdäkään kuin syödään ja koululaiset syö takuulla enemmän kuin minä, esim. iltapalaa en itse yleensä syö kun taas nämä jaksaa syödä vielä vaikka mitä vaikka iltaruoasta vasta pari tuntia. Syömme paljon salaattia, hedelmiä ja kasviksia, niissä ei säästetä. Lihan pitäisi olla myös suht laadukasta. Se mitä en pöytään halua on "makaronimössö" eli vaalea vilja. Karkkipäivä kerran viikossa, ulkona ei syödä koskaan enkä polta tai juo alkoholia mikä säästää varmasti paljon. En usko että 4 henkinen perhe voi laittaa pelkkään ruokaan 1000e kuussa, takuulla on muita kuluja siinä mukana, kaljat, tupakat, lehtiä yms. Aina kauppalistan kanssa kauppaan ja osta vain mitä OIKEASTI syöt etkä vaan "tarvitse"!