Täysin samaa mieltä noista fanien tekemistä kentistä.. 99% ihan täyttä tuubaa. Ja sitten taas itse pääpelissä on ne kourallinen oikeasti hyviä mappeja nopeasti nimeten esim Monks Retreat. Harmi vaan kun en ole jostain syystä saanu toimimaan tällä windows 7:lla heroes3:sta. Crashaa aina siinä alkuintrovideossa asennuksen jälkeen ja oon kokeillu kaikennäköstä ja ei vaan toimi. Taas eukon läppärillä win8 ja toimii ilman mitään ongelmia.
Joskus pelattiin Hamachi nimisen sovelluksen kautta netin välityksellä kavereiden kanssa homm3:sta mut eipä nykyään oikein ole enää kavereita jotka innostuis vieläki pelaan :( Tosin siinä pelissä menee aina monta tuntia niin ihan ymmärrettävää.
Hamachin kautta olen kanssa joskus pelannu, joskin hotseatissa on tavallaan ehkä enemmän hohtoa.
Kokeileppa piruuttas jos jossain välissä jaksat, startata Heroes 3:nen tuon mainitsemani
Heroes3 HD+ modin kautta (tämä ei ole se Ubisoftin maksullinen HD-versio pelistä, vaan ryssien tekemä ilmanen HD-modi, joka ei ainakaan huonompi ole), Toimii ainakin versioilla
"Shadow Of Death" tai
"Homm3 Complete" (sisältää Shadow Of Deathin)); itselläni on Gog.comista:ista ostettu Homm3 Complete sekä Windows7, eikä mitään ongelmia. Siinä Heroes3 HD+:ssa voi muutenkin säätää grafiikka-asetuksia ja resoluutiota melkolailla. Sillä vois toimia sullakin. Löydät Heroes3 HD+:san täältä:
https://sites.google.com/site/heroes3hd/
(suosittelen nappaamaan ton Horn Of The Abyss:in myöskin toki. mut toimii ilmankin.
Sä saat tuossa HD+:ssa myös säädettyä niin ettei intro lataa ollenkaan, vaan se skipataan:
-Avaa Heroes3 HD+ Launcheri
-"Tweaks"-välilehdessä (yks oikealle "Main Settingsistä") näet liudan tekstiä/koodia
-Selaa alaspäin joku 30 riviä
-Löydät asetuksen:
<Show Intro> = 1
-Vaihda siihen:
<Show Intro> = 0
-Starttaa peli HD+ valikosta ("Play")
-Intro ohitetaan, eli jos crashas intron vuoksi, niin pelin pitäis startata
Mulla näin muuten Heroes3 HD+:ssa hyviksi päävalikon grafiikka-asetuksiksi on osoittautuneet:
Mode: 32-bit True (stretchable) GDI
Source size: 1062x664
Stretch filter: Bilinear SharperX2 (M)
Full screen mode: ON
Jos joku jaksaa latailla niin tosta voi hakea osviittaa.