Juha1 sanoi:
Pure whey on jo pirtelöä

mutta niin saatanan kallista mun lompsalle :(
mutta onneksi minun ihana liisterini ei koskaan petä minua
En ymmärrä miksi tuosta hinnasta valitetaan aina. Eihän maustamatonta pieruheraa edes pysty vertaamaan Pure Wheyhyn. Löytyyhän pakkiksen kaupasta vaihtoehto halvalle protskullekkin, kannattaa verrrata pure wheyn hintaa sellaiseen proteiiniin joka olis edes maustettua, saati sitten lähellekkään saman makuista..
Itse olin ennen Fastin suuri kannattaja, maussakin, mutta niinhän se on, kun ei ole koskaan hyvää maistanut, niin huonokin maistuu hyvälle. Sitten kun hupinaan ajattelin että koitanpa noita Prolabin tuotteita kun niitä oli mahdollisuus ostaa, niin ei paluuta Fastiin ole ollut. Mielestäni hinta on kohdallaan ja samoin maku ja laatu. En minä ainakaan tahdo vetää mitään kauhean makuista palautusjuomaa, jos parempaakin on saatavilla ja kohtuu hintaan.
Nyt kun pakkiksen kaupasta on hetkellisesti tuo Pure Whey loppunut ja oli pakko jotain palautusjuomaa ostaa pikaisesti, niin ostin Reco2 banaani-vaniljaa. Sen sitten salilla treenin päätteeksi sotkin, niin ensinnäkin se vaahtoutui aivan kamalasti. Sitten kun sen sai sotkeutumaan ja vaahdon laskeentumaan oli aika juoda. Hemmetti soikoon, että se maku on aivan tajuttoman imelä! Kun sen sain juotua, niin tuli ihan huono olo.
Toki se maku ei ole kaikille merkittävä asia, mutta mulle se siinä mielessä on, että kun proteiinin täytyy olla vähälaktoosista, niin se on hinnakasta jo muutenkin halpisheroihin verraten. Sitten kun hintaa kerran on, niin kyllä minä mielummin ostan hyvänmakuistakin.