Eiköhän noin nuorten naisten osalta sen natu olettamuksen voi heittää roskiin, kun äänen taajuus muuttuu radikaalisti toiseen oktaaviin
Olisko sulla antaa pätkää, mistä teit tuon vertauksen äänen taajuuden muutoksesta? Itse en löytänyt muuta kuin tuon 39 viikkoa vanhan pätkän instassa ja vertasin sitä neljä viikkoa ja viisi päivää vanhoihin pätkiin, enkä itse niissä kyllä huomaa mitään merkittävää muutosta. Tosin kuuntelin nuo tietokoneen kajareilla, pitänee vielä kuunnella vähän paremmalla äänentoistolla huomenna. Mutta ainakin tuossa viisi päivää vanhassa pätkässä ääni on vielä selkeästi tunnistettavissa naisen ääneksi vaikka silmät kiinni. Siinä ei kyllä ole virilisaatiota nimeksikään. Instassa löytyi myös melko tuore pätkä ilman meikkiä, eikä kyllä kasvoissakaan ollut mitään sanottavaa virilisaatiota, edes vaikka rasvat onkin vähissä. Kyllä tuolla SKL:n lavalla muutamalla näkyi ihan selkeitä merkkejä,, vaikka oli vedetty telalla lateksit naamaan. Se, että ollaanko neljännessä ulottuvuudessa vai ei, en ainakaan itse lähde löytämilläni faktoilla edes arvuuttelemaan.
Kolme ja puoli vuotta vanhassa pätkässä näkyy kyllä jo selkeästi aihio lihaksikkaasta ja vähärasvaisesta kropasta. Joten jonkinlaista lahjakkuutta jo siellä on nähtävissä.
Mitä valmennuksiin tulee, kuuntelin noita pätkiä ja ainakin niissä kuulostaa jopa harvinaisen täysipäiseltä lähestymistavalta. Tämä siis perustuu ihan siihen, mitä itse noista kertoo. Noiden perusteella, jos ite olisin harkitsemassa PT-palveluja niin juttujen perusteella tämä olisi ehdottomasti harkinnassa. Onko nyt muutamalla lähtenyt sitten mielikuvitus laukalle, kun tuntuu tässä ketjussa muutava noita spekuloivan? Kannattaa varmaan miettiä ihan siellä omassa pikku päässään, että mihin ne mielikuvat nyt perustuu. Onko niinkuin edes käyty kuuntelemassa noita, missä kertoo valmennusperiaatteistaan, vai heitellääkö vaan oman mielikuvituksen tuotteita ilmoille. Jos näin on niin ämmät tekee sellaista. Menkää hamekauppaan.
Tehdäänkö tässä omalla kohdalla asioita järkevästi vai ei, se jää nähtäväksi. Siitä nyt tällä hetkellä ei faktaa ole, ehkä aika näyttää. Mutta nää tyypit vois mennä myös suolaamaan Olmalaa. Eikös sekin vetänyt ihan jäätäviä treenimääriä, välillä taisi vetää vielä duunissa yövuoroa ja mitä kaikkea hullua se teki. Missä nää suolaajat silloin oli? On toki ihan järkevääkin kyseenalaistaa tällaista toimintaa ja ylilyöntejä, mitä tässä on ilmeisesti sattunut. Mutta se tyyli jolla se tehdään niin sitä voisi vähän miettiä. Ja muutama kiveksetön näyttää vaan komppaavan mukana vailla minkäänlaista faktaa tai edes tutustumatta tapaukseen. Näille suosittelisin, että vois pikkasen yrittää niitä kiveksiä kaivella esiin tai sitten jatkaa sitä nenän kaivamista ja pitää turpansa kiinni.