Eli kysehän oli penkin tekemisestä 5*5-systeemillä. Olen nyt seurannut tuota ohjelmaasi tuohon 5*5*80%-vaiheeseen asti ja minua alkoi askarruttaa, että millainen kisapiikkaus...
Onko kellää kokemusta noista slingshotin kyynärtuista? Puhutaan slingshot efektistä, polvituissa lukee että +15-20kg auttais, mutta kyynärtuista ei lue kuin että "slingshot...
Laittakaa ketjuun uskomattomia suorituksia, uusia nimiä kyykyn tiimoilta, rajuja kyykkyohjelmia ja kisanostoja. Etu- taka, kaikkea saa laittaa, mutta ei mitään huumoripätkiä...
Oliko yliraudoille jotain prosentuaalista ns ohjearvoa? (Esim +10% verrattuna työsarjoihin) Vai oliko se vain: 1-2 toistoa raudalla, jolla jää pari toistoa varastoon?
Yritin...
Perustin nyt sitten uuden threadin kun turha tuolla 5*5 penkkitreenipuolella on leuanvedosta puhua...
Sain siis rekin ja tänään vedin niitä viiden leuan settejä 14 kappaletta...
Viime viikon HS:missa olikohan torstain lehdessä Seppo Räty kertoi harjoitusmenetelmistään ennen Atlannan olympiakisoja -96. Rädyn harjoitteluun kuuluvan tupakanpolton ja...
Aika hintsasti on shortsisarjalaisista ketjuja, mutta ei kai ole ihan vääryys laittaa tälle kunnolla Jutan ja Vertin supersinkkudieetti -sarjasta ja Mentulan Bull´s Year...
no helekkari. Käninssä kisaamaan ja siitä jatkamaan :D Alotetaanko jo edellisenä päivänä ni on tankkauskin sitten suoritettu? Tehään semmonen 2 päivän miitti ouluun...
Säännöistä en sen tarkempaa tiedä, mutta ainaki kantapäät saa penkissä olla ilmassa. Press-komento voi olla - tai sitten ei.
Osallistujista on paha sanoa mitään varmaa, mutta huhujen mukaan junnuissakin nostetaan maasta +300kg ja aikuisissa osallistujina voi olla jopa mm-mitalisteja.
---------------------------
Fitness and Golden Site -kuntosali tarjoaa voimailuyleisölle penkkipunnerrus- ja maastanostokisan 22.4.2006 kello 14.00 alkaen.
Siis Jani Illikainen ? Mulla menee sekaisin nämä Illikaiset ja Martikaiset, joita voimailulajeissa on ihan helvetisti. Jos kyseessä Jani, niin ilmeisesti tulee nostamaan maasta ?