Eli kysehän oli penkin tekemisestä 5*5-systeemillä. Olen nyt seurannut tuota ohjelmaasi tuohon 5*5*80%-vaiheeseen asti ja minua alkoi askarruttaa, että millainen kisapiikkaus...
Onko kellää kokemusta noista slingshotin kyynärtuista? Puhutaan slingshot efektistä, polvituissa lukee että +15-20kg auttais, mutta kyynärtuista ei lue kuin että "slingshot...
Laittakaa ketjuun uskomattomia suorituksia, uusia nimiä kyykyn tiimoilta, rajuja kyykkyohjelmia ja kisanostoja. Etu- taka, kaikkea saa laittaa, mutta ei mitään huumoripätkiä...
Oliko yliraudoille jotain prosentuaalista ns ohjearvoa? (Esim +10% verrattuna työsarjoihin) Vai oliko se vain: 1-2 toistoa raudalla, jolla jää pari toistoa varastoon?
Yritin...
Perustin nyt sitten uuden threadin kun turha tuolla 5*5 penkkitreenipuolella on leuanvedosta puhua...
Sain siis rekin ja tänään vedin niitä viiden leuan settejä 14 kappaletta...
Viime viikon HS:missa olikohan torstain lehdessä Seppo Räty kertoi harjoitusmenetelmistään ennen Atlannan olympiakisoja -96. Rädyn harjoitteluun kuuluvan tupakanpolton ja...
Aika hintsasti on shortsisarjalaisista ketjuja, mutta ei kai ole ihan vääryys laittaa tälle kunnolla Jutan ja Vertin supersinkkudieetti -sarjasta ja Mentulan Bull´s Year...
Ovat joskus sanoneet, että isoilla raudoilla penkkailussa on aina läsnä jonkin asteinen kuolemanpelko. Tässä tapauksessa en ihmettelisi yhtään. Itse en uskaltaisi asettua noin rimpulaan penkkiin vaikka siinä olisi 100 kg.
Todellakin. Mahtoiko turvaraudatkaan olla sillä korkeudella, että painon olisi voinut niille laskea? Aika matalalta näyttää. Vai onko noi edes turvaraudat vai kiinteä osa kehikkoa? No sama se, mutta sanonpa vain, että on siinä sedällä kuitenkin julmasti voimaa. Tekee aivan kirjaimellisesti kapeaa penkkiä ja nostelee kolmeasataa kiloa.
Huhhuh. Samalla turvallisuustasolla kuin 50 kg penkkaajat. Yksi varmistaja ilman turvarautoja.
Itselläni kaatui kerran yksin nostaessa melkein valmis viimeinen toisto 120 kg kurkulle...pysähtyi turvarautoihin. Ilman niitä en tiedä mitä ois käyny.