Ehkä nää kuva asiat Skyrimin grafiikoista sopii paljon paremmin tänne Skyrim ketjuun eikä sinne x box one ketjuun, kun kuiteskin kelasin et Skyrmista on paljon enemmän kyse...
Nyt voi halukkaat pelata kampanjan läpi uudestaan remasteroituna.
Tai no, PS4 jo nyt ja muut 30.4.
Hinta vissiin 30€.
Multiplayeria tai spec ops ne eivät tästä tuo.
Niin ja ei...
Alkaa olemaan aika pystyttää tälle ketjua.
Tulossa 2016, luultavasti about lokakuussa, ja tekijänä DICE.
Ensimmäisiä virallisia juttuja alkaa nyt valumaan pihalle:
View...
Ratti tuli ja paketti oli ottanu osumaa ja ratti aivan paskana.
Vittu että vituttaa! :curs: Kuvassa tuo kierous ei oikeen edes näy, aivan solmussa joka suunnasta toi ratti. Saa nähdä syyttävätkö minua tuostakin kun juuri reklamoin. Toimii kuitenkin, aivan huippuahan tuolla on pelata!
Vittu että vituttaa! :curs: Kuvassa tuo kierous ei oikeen edes näy, aivan solmussa joka suunnasta toi ratti. Saa nähdä syyttävätkö minua tuostakin kun juuri reklamoin. Toimii kuitenkin, aivan huippuahan tuolla on pelata!
En tiedä missä maassa asut mutta suomessa olisi kait pitänyt palauttaa paketti välittömästi avaamattomana että voisit palauttaa. Onnistunee varmasti muutenkin mutta postin mokahan se on, paitsi jos päälipakkaus on täysin ehjä.
Postin vikahan tuo on, mutta Posti ei ota mitään vastuuta, ellei pakettia oltu vakuutettu. Yleensä tuollaisessa tilanteessa liike josta ratti on ostettu lähettää uuden veloituksetta tai pelkästään postimaksua vastaan. Siis näin ainakin Suomessa. Mutta tosiaan Posti pesee kätensä noissa tilanteissa. Tutuilla useamman kerran hajonnut tavaraa kun ovat ostaneet esim. Huuto.net:stä jne. jolloin kaikki maksettava jäi pelkästään itelleen.
Päälipakkaus oli aivan ehjä ja sen sisäll oli pienempi laatikko mikä oli rikki. Eli ovat särkeneet tuon ihan myyjäliikkeessä ja pakanneet siitä huolimatta. Hieman hirvittää että väittävät nyt tarkistaneensa lähetyksen ja koska päällilaatikko oli ehjä, syyttävät minua nyt tuosta. Virallisesta isosta nettikaupasta tilasin josta Suomeenkin ihmiset paljon tilaavat kamaa.