Polvi on leikkauksesta sen verran toennut, että ostin vuoden tilauksesn Trainerroadiin. Eilen tuli tehtyä traditional base plänin 1. treeni/testi. Muilla kokemuksia tuosta tai vastaavista sähköisistä valmentajista?
Itsekin ostin joululahjaksi ittelle turbo trainerin (ei ole vieläkään postisetämies sitä minulle toimittanut....), ja katselinkin tuota Trainerroadin sivuja, pitäisi nimittäin masiinassa olla tuki tuolle....
En vain ymmärtänyt noista sivuista, kuinka tuo homma oikeastaan sitten toimii, minun on hommatava joku Bluetooth-dongle tjsp? Täh? Häh?
Olisi hyvä saada jotain lisäsisältöä treeniin kuin vain ajaa pelkästään reikää päähän.
Asiasta kukkaruukkuun, muita joululahjoja:
-Uudet ajorukkaset (jotkin Gore-texit, varmaan ainaskin satkun hanskat)
-Fenixin BC30R usb:lla ladattava fillarilamppu (awww yiss tää vaikuttaa laatuvehkeelle!)
-Pari halpaa OneWayn ajopaitaa kesäksi
BTW, itselläni kun ei autoa ole ja olen taas köyhä opiskelija, niin fillarilla on pakko tehdä kaikki siirtymät. Salille kiva mankeloida kun alkaa ajokalustokin pettää alta.
Sinkulmaasturi on kuin jääpuikko, ei meinaa päästä mihinkään enää (hydraulijarrut varmaan aivan jäässä), cyclocrossari on toiminut ihmeen hyvin, mitä nyt mekaanisista levareista alkaa häipyä jarruteho tyystin ajon aikana. Cyclolla vaan vauhti kasvaa niin suureksi että ajoviiman purevuus nousee monta potenssia ylemmäs...
Hieman haastavaa näillä pakkasilla toi kauppareissuilukin, tuntuu että fillarin vanteetkin on välillä piukeana kuin viulun kieli.