Ajattelin pyöräileväni n. 220km matkan Kajaanista Jojensuuhun ihan kohtuu hyvällä pyörällä. Laittelen kuvaa myöhemmin (huomenissa ehkäpä). Tämmösiä perusjuttuja kyselen jo valmiiksi lenkkiä edeltäville viikoille ja päiville. Varmaan runsaasti hh-pitoista ruokaa edeltävänä päivänä ja lepoa. Ja itse lenkille mukaan nestettä, suolaa, jotain hh/prot-pitoista settiä myös.
Mutta sitten edellisten viikkojen treenistä. Mitä mieltä olette salin/itse pyöräilyn harrastamisesta ennen lenkkiä? Tällä hetkellä vetelen 4-jakoisella ja aerobista päälle porraskävelylaitteessa eli pienimuotoisella dieetillä ollaan. Ikää 21 vuotta, paino 78kg ja pituutta 174cm. Tarkoitus pudotella sinne 73-75 hujakoille maltillisesti kesään mennessä ja kelien parantuessa aloitella myös pyöräilemään pitempiä reissuja.
Tähän mennessä paras saavutukseni pyöräilyn saralla on intin pyörällä sotkeminen Vuosangasta Kajaaniin (~80km) n. 9 tunnissa. Ja olen hyvin ylpeä saavutuksestani kun satun vielä rasitusastman omistamaan. Miten saisin n. 3 kuukauden harjoittelulla (häh, nyt vasta tajusin kirjoittaessani että 3kk jäljellä) poljettua noinkin pitkän matkan sujuvasti?