Mitähän se muille kuuluu, mitä jotkut tienaa? Onko mitään ärsyttävämpää, kuin ihmiset, jotka muna pystyssä kehuu palkkaansa ja vähättelee muiden duuneja. Olkoon se palkka, vaikka 5e, kunhan on miestä tehdä vaikka sitten sitä paskaahommaa oman elämänsä tason nostamiseen. Kaikilla ei edes ole mahdollisuuttaa tehdä töitä vaikka haluaisikin...
Vituttaa tuommonen ininä, itse olen nyt perhekodilla töissä ja teen samalla vitusti kouluhommia+yritän pitää ihmissuhteet kasassa.On muuten aika rankaa puuhaa(työ varsinkin). Mutta, iso asia on se, ettei minun tarvitse nyt laskea joka senttiä kaupassa...joten tajuan hyvin mitä alkuperäisen viestin lähettäjä ajoi takaa. Olipahan vaan viimeset kolme vuotta semmosta kituuttamista, ettei paremmasta väliä.Sitten joku isin ja äidin rahoissa kylpevä talipää tulee salilla vittuilemaan, että "kyllähän sinäkin kehittyisit, jos sulla ois ruokavalio kunnossa".Millä rahalla se olisi kunnossa?Tunaa kun syö joka päivä, niin saattaa alkaa tökkimään+se ainainen stressi siitä rahattomuudesta(ei voi mennä baariin, ei voi sitä+tätä), siis jos haluaa panostaa treeniin...koska joka ikinen sentti menee salimaksuihin/protskuihin/ruokaan/joskus pakollisiin hierontoihin.
Eli:olipa kerrankin aiheellinen/hyvä threadi, voikun oisin lukenu tän kolme vuotta sitten:(
vaikkei se mua enää juuri kosketakkaan, niin luinpahan läpi...sorry, mutta oli pakko avautua.