rahka menee itellä näin ales:purkki ehrmannia tai vastaava määrä jotain muuta rahkaa+paridesiä vadelmajugurttia(rasvatonta)+pakastemarjoja+tilkkamaitoa niin juoksevuus parantuu ja helppo juoda.
Ja makukin on loistava....
Itse pyöräytän Ehrmannin purkista kokonaisena kulhoon ja vähän Valion sokeroimatonta mehukeittoa (yleensä mansikkaa) päälle. Ei niitä minun mielestä tarvitse edes sekoittaa, sehän on ihan kuin jälkiruokaa.
Itse pyöräytän Ehrmannin purkista kokonaisena kulhoon ja vähän Valion sokeroimatonta mehukeittoa (yleensä mansikkaa) päälle. Ei niitä minun mielestä tarvitse edes sekoittaa, sehän on ihan kuin jälkiruokaa.
Juuri näin Ennen sekoitin Fun lightia sekaan, mutta huomasin että mehukeiton kanssa ei maistu yhtä kitkerältä ja menee nopeammin alas. Ehrmann lautaselle ja pieni lusikalla "painelu" (lähtee pienet kököt pois+tulee hieman kuohkeampaa), mehukeittoa reilusti päälle. Pointti on se, että ottaa sitä mehukeittoa reilusti joka lusikallisella jolloin Ehrmannin jumalainen maku ei ole päällimäisenä. :thumbs:
Ehrmann purkki + 1 banaani tehosekottimeen! :thumbs:
Siit tulee sopivan juoksevaa ja on mukava vetästä juomalla tuopista naamariin
Jos ei ole tehosekotinta käsillä niin murskaan vaan sen banaanin haarukalla rahkan joukkoon. Jos ei ole haarukkaa ni oon väärässä paikassa.
eilen join kaffetta samalla ku rahkaa maistelin.. tuki testattua makeutusaine+maitokahvi -blandia. Muutamia teelusikallisia nostelin rahkalopun joukkoon ja ihan maistuvaa;) Mut suuremmissa määrissä rahka kenties juoksettuu? Joten jos joku testaa niin kehotan aloittamaan maltillisella sekoitussuhteella