Maitorahka ja pakkis -->excellent stuff
Viime perjantaina söin elämäni ensimmäisen maitorahkispurkin!! Tai sen rahkan sieltä purkista to be exact :D
Mulla on kestävyysurheilutausta, mutta olen ihan totaalisen hullaantunut tähän kuntosaliosastoon ja keväästä lähtien on tullut punttiksella käytyä joka viikko 3-4 kertaa. Olen siis ihan aloittelija ja kaikki on vielä tosi uutta. Pakkiksen palstaa lukiessani tajusin, että mun täytyy tehdä täysi ruokaremppa. Ei siis vain tuon lihasmassan kasvamisen mahdollistamiseksi vaan muutenkin. Ihan liikaa turhia, tyhjiä hiilareita ja sitten tuli välillä aivan kammotusmaisia karkkihimotuskohtauksia. Nyt olen pitänyt ruokapäiväkirjaa torstaista lähtien ja ravintosuhteet (%) ovat nyt suurin piirtein niin, että p 40 h 40 r 20. Hiilareita silloin 50 prosenttia kaikesta, jos on ohjelmassa pitempi maantie-, juoksulenkki tms.
Ja siitä maitorahkasta... olin aluksi hyvin epäileväinen ja se vaikutti hieman luotaantyöntävältä tavaralta. No ostin yhden purkin sen hyvän ravintoarvon vuoksi JA nyt olen aivan totaalisen koukussa!
Ei tee karkkia mieli, kun protskut pitää nälän loitolla, verensokerin tasaisena ja mielessä pyörii vain rahka... ananaksella, mehukeitolla, fun lightilla, jogurtilla, kaurisryyneillä

(syön toki muutakin, kuin tuota rahkaa

) joskin sitä tuli haettua heti lavallinen cittarista viikonloppuna, kun sai 3 purkkia eurolla --> happyhappy joyjoy :joulu1:
Kiitos pakkislaisille ja mikelle loistavsta sivustosta. Tästä on ollut äärettömän paljon apua tälle lihasmassan rakentamisen alkutaipaleella olevalle noviisille.
Kiitos siis ja hyviä treenejä kaikille!