Oletteko muut huomanneet, että kreatiini laittaisi vatsan "ruikulille"? Itse olen nyt syönyt Fastin kreatiinia reilut 3 kk putkeen (2 reilua teelusikallista/vrk) ja viimeisen...
Terve taas! Pitkästä aikaa aloittelen taas punttihommia ja paras suklaanmakuinen palautusjuoma haussa. Ehdoton suosikkini Optimum Nutrition After Max on näköjään lopetettu, eli...
Tälläistä juttua lueskelin liiasta proteiinista
Sivu on tottakai erittäin subjektiiviselta taholta (veget)
Pääpointti: jengi vetää liikaa proteiinia joka aiheuttaa jos...
Mitä ketoosi tarkoittaa ja mitä kehossa tapahtuu?
Ketoosi on tila, jossa keho käyttää rasvaa energianlähteenä hiilihydraattien sijaan. Se voi tehostaa rasvanpolttoa, mutta ei...
Mitä vitamiineja ja mineraaleja ja millaisia ihmiset täällä käyttää? Entäs kun jossain tietyssä valmisteessa on luvattu tietty määrä jotain vitamiinia tai mineraalia ( esim...
No kun muillakin osioilla on, niin miksei täälläkin. Tänne kaikki tyhmät kyssärit ja sellaiset, joiden takia ei viitsi aloittaa uutta trediä.
Asiaan. Wheat germ - millä...
Haku "ruokahaasteet", ei tuottanut järkeviä tuloksia...
Ruokahaasteissa on oikeastaan kaksi tavoitetta, syödä nopeasti tai syödä paljon sekä tietenkin näiden yhdistäminen...
Tulin juuri apteekista Multivita-purkki mukanani. Purkissa lukee että yksi tabletti päivässä. Kannattaako tämä tabletti ottaa aamulla vai ennen nukkumaanmenoa illalla?
Tulin juuri apteekista Multivita-purkki mukanani. Purkissa lukee että yksi tabletti päivässä. Kannattaako tämä tabletti ottaa aamulla vai ennen nukkumaanmenoa illalla?
moro moro..
kattelin tossa että p-storessa ei oo enään fastin patukoita ja nyt tuli mieleen sitten että mistä niitä vielä sais sellasina sopivina isompina paketteina ettei tarvis yksittäisii ostaa? ja tai sitten mitkä noista pakkiksen kaupassa olis sopivii hinta/laatu suhteeltaan että niitä sitten viittis ostaa, kun ei viittis kokeillaakseen tilaa isoo pakettii ja kun on ainakin omaan makuun sopinu tosi hyvin ne fastin pro-fx:ät
Kävin just kymmenen minuuttia sitten tuossa läheisessä luontaistuotekaupassa, jossa kyllä myytiin tauriinia, mutta vain sellaisina isoina tabletteina. Oon ymmärtäny että jauhetta kätevempi käyttää vaikka kyllä nuo tabut taitaa lopuinviimein saman asian ajaa. Kumman kannalla Pakkis on ?
Rainbow:n Tunapurkissa on 185g tavaraa, josta 140g itse tonnikalaa. Prodea on 23%, mutta itse tonnikalasta vai koko sisällöstä? Itse veikkaan että nesteitä ei ole otettu mukaan mutta silloin ravintosisältö olisi kusetusta..
Rainbow:n Tunapurkissa on 185g tavaraa, josta 140g itse tonnikalaa. Prodea on 23%, mutta itse tonnikalasta vai koko sisällöstä? Itse veikkaan että nesteitä ei ole otettu mukaan mutta silloin ravintosisältö olisi kusetusta..
Kyselisin, käytättekö jotain ns. keinotekoisia rasvavalmisteita, kuten pillerejä tms.?
Minun on vähän vaikea sisällyttää ruokaani tarpeeksi pehmeää rasvaa, omega3-rasvahappoja jne. Ajattelin, että pitäisiköhän turvautua ainakin joksikin aikaa purkkitavaraan? Ideoita?
Pointti tässä oli se, että harvempi taitaa vetää tunapurkin vedet vaan ainakin itse kaadan ne pois. Ja siinä liemessä ei kovin paljoa proteiinia varmastikaan ole, joten itse tonnikalan proteiinipitoisuus nousee yli 30%:n. Sama määrä prodea, eri kokonaispaino..
Kyselisin, käytättekö jotain ns. keinotekoisia rasvavalmisteita, kuten pillerejä tms.?
Minun on vähän vaikea sisällyttää ruokaani tarpeeksi pehmeää rasvaa, omega3-rasvahappoja jne. Ajattelin, että pitäisiköhän turvautua ainakin joksikin aikaa purkkitavaraan? Ideoita?
Nehän ne juuri käteviä ovat, kun tuntuu, ettei normaalista ruoasta saa tarpeeksi esim. omega-3 rasvahappoja. Pillereitä vaan suuhun tai sitten vastaavasti kalaöljyä, mikä tulee halvemmaksi.
Aika monikin varmasti täällä käyttää ainakin omega-3 tabletteja ravintolisinä. Allekirjoittanut myös
Pointti tässä oli se, että harvempi taitaa vetää tunapurkin vedet vaan ainakin itse kaadan ne pois. Ja siinä liemessä ei kovin paljoa proteiinia varmastikaan ole, joten itse tonnikalan proteiinipitoisuus nousee yli 30%:n. Sama määrä prodea, eri kokonaispaino..
Pillereitä vaan suuhun tai sitten vastaavasti kalaöljyä, mikä tulee halvemmaksi.
Aika monikin varmasti täällä käyttää ainakin omega-3 tabletteja ravintolisinä. Allekirjoittanut myös
Kyllähän täällä ny merkkejä saa mainita..Mut ei linkittää eri kauppojen sivuille.
Juu noita saa luontaistuotekaupoista ja varmaan ihan normaalista kaupastakin.
Onko soija nopeeta proteiinia?
Aattelin sekoittaa soijaaa ja heraa suhteessa 1:1 ja käyttää sitä aamulla puuron seassa ja sitten treenin jälkeen palkkarina, tosin palkkariin aattelin lisätä myös kreatiinia.
Että toimiiko tuommonen sotku, veteen aattelin sekoittaa.
Onko soija nopeeta proteiinia?
Aattelin sekoittaa soijaaa ja heraa suhteessa 1:1 ja käyttää sitä aamulla puuron seassa ja sitten treenin jälkeen palkkarina, tosin palkkariin aattelin lisätä myös kreatiinia.
Että toimiiko tuommonen sotku, veteen aattelin sekoittaa.