Alkoholin "tarpeellisuudesta" ei pitäisi edes olla aihetta keskustella.
Ehei. Meikä tietää kyllä sen, että siinä on paljon kaloreita ja maksa huutaa leipää, mutta jostain syystä en ole huomannut sen lihottavan enkä kyllä laihduttavan itseäni. Jos Esimerkiksi otan viinaa perjantain ja lauantain (kirkasta viinaa) niin tuntuu pissi lentävän kolme päivää pönttöön vaikkei joisi yhtään mitään. Älkää nyt kimppuun hyökätkö, mutta minusta tuosta alkoholista olisi aihetta keskustella enemmän, koska itseäni ainakin kiinnostaisi. Tuntuu vaan joka paikassa olevan aina, että sen tarpeellisuudesta ei tarvii keskustella eikä sitä saa juua.
Oon huono näissä asioissa ja nyt ku oon ollu juomatta kuukauden ni paino on vaan juuttunut tähän missä se nykyään on! Viinaa kun ottaa ja rapulassa käyn vaa'alla ni onhan se pompsahtanut, mutta kolmen päivän päästä kun käy kattomassa ni se on samoissa missä ennen juomista jos ei allekin.
Sitten muihin seikkoihin. Oon nyt ollu vajaa 4kk työharjottelussa joka on seisomatyötä ja tavaraa hyllyyn laittamista. Elikkä nin sanotusti asiakaspalvelija s-marketissa. Tänä aikana oon huomannu, että paino on pudonnu jotain 5 kiloa, mutta läskiä mulla on palanu "ihan älyttömästi" vähän joka puolelta kehoa paitsi vyötäröltä. Olen siis tainnut ns. kiristellä enkä laihduttaa :D Noh, en pidä itseäni aivan karmeana jokinorsuna kuitenkaan. Mittani ovat 177cm ja 95kg eikä porukka tahdo uskoa että tuon verran painan

Tosiaan multa on lähteny käsistä, ylävatsasta, tisseistä (oon mies :D) ja yläselästä ainakin. Jalatkin on vahvistuneet tosi tehokkaasti tuolla töissä ollessa. Ajattelinkin nyt kysyä, että mikä on se läskin lähtemisen kaari miehillä? Vai lieneekö tämäkin yksilöllistä?
Katsohan kun kokoajan joutuu editoimaan, kun jotain jää sanomatta. Itse tein silleen, että aamulla en syönyt töihin lähtiessä yhtään mitään ja pärjäsin päivän ihan hyvin. Teen 6 tuntista työpäivää eikä koskaan ollut väsymisen tunnetta. Lieneekö tämä syy siihen, että multa on lähteny läskiä niin mukavasti poissa, mutta paino ei ole tippunut hirveästi? Eikä sarjapainotkaan salilla ole tippuneet. Tämä taitaa kertoa sen, että olen ns. kiristellyt :D
Liikunta puolihan mulla on ollut sellaista, että vähintään 4x viikossa 10 kilometrin kävely / juoksulenkki. Välillä hölkkäilen ja välillä kävelen kun en oikein jaksa vielä kokoajan hölkätä kun oon aika huonossa kunnossa. Välillä sitten repäisen vähän kovempaa sen minkä polvi antaa. Tämän lisäksi pyrin käymään 3x viikossa salilla ja salin jälkeen vielä uimassa vähintään 500 metriä. Ensin sali, sit uinti ja sitten tuo lenkki. Tuohon lisäksi se aamuinen työpäivä vielä. Mielestäni ei ainakaan aerobisessa ole puutteita

Taisintuon liikunnan joskus jo johonkin topicciin laittaakin.
En kyllä tiedä menikö tämä nyt aivan offtopiciksi, mutta virkeänä tässä olen niin ajattelin hieman laittaa tekstiä tulemaan

Loppuun vielä, että aivan loistava topic! Enempää en editoi :D