Mahani kans eläminen on tällä hetkellä täyttä helvettiä. Maizena ym unohtui kun maha oli suht ok pientä röyhtäilyä lukuunottamatta. Sitte 9-10 päivää sitten tuli mätettyä reilusti irtokarkkeja (tulisia ym aika paljo mukana), sellanen kilon pussi pariin kolmeen päivään. Viimesenä iltana vielä mukana kylmäsavulohta paketillinen. Tuloksena elämäni pahin närästys, heräsin aivan hirveään polttoon ja nukkumisesta ei toivoakaan. Siitä sitten Pepcidiä naamaan ja paljon vettä ja maizenaa. Sekä seassa vielä Gavisconia.
Kärvistelin näin sen 2 päivää syöden maksimiannoksia, kunnes menin jolleki terkkarille joka anto ensihätään pari nexiumin näytepakkausta. Tässä vaiheessa oli jo jalkoihin noussu jotain pieniä pilkkuja, mutten niistä välittänyt vaan söin sitä nexiumia tabletin päivässä. Pari päivää ja maha oli jo ok. Sitten illalla joku 3 kaljaa ja aamulla ne pikkupilkut oli suunnilleen tämän (@) kokoisia ja kummassakin pohkeessa kivat läiskät, missä rykelmä noita.
Nexium heti tauolle, sekä kaikki muutkin närästyslääkkeet. Selvisin sen olisko 2-3 vuorokautta, kunnes herään yöllä aivan hirveään polttoon. Tässä vaiheessa läiskät ei kiinnosta vittuakaan, vaan nexiumi naamaan. Hirveät poltot jatkuu, ainoa vaikutus oli että sai käydä pari kertaa suolta tyhjentämässä. Yritän sitten juoda vettä ja syödä väkisin muroja muutaman tunnin päästä, että vatsahapot ei ihan yksinään siellä mahassa pyöris. Tuosta joku 15min juon ison lasin vettä ja eikun :urjo:
Tuon jälkeen 12h aikana uskalsin syödä vasta äsken, sitä ennemmin otin vain mustikkakeittoa pari hörppyä. Oli muuten vitun mukavaa ajaa autolla +5h kotia, kun tuntuu että maha palaa aivan täysin. Sai tosissaan ettiä jotain asentoa missä pysty edes olemaan.
Mikä tässä eniten vituttaa on: A, läiskät jaloista oli jo vaalenemassa, mutta nyt on jo kämmenselissä pikkupisteitä. B, kerran aiemmin olen syönyt Nexiumia 2 viikkoa putkeen ongelmitta, mikäs nyt eteen? C, just kun olin päässyt närästys --> laatta lentää kammosta, niin sehän tapahtui.
Huomenna lääkäriin ja saa nähdä montako reseptiä mukaan tarttuu. Siinä on lääkärilläkin ihottumasta arpomista, en nimittäin ole koskaan ollut allerginen millekään. Ja eiköhän se ole melkein 100% varma että viimesen 10 päivän aikana olen saanu vatsahaavan, ei tuommonen poltto voi olla normaalia.
Ai niin ja nyt sopivasti hiihtoloma menossa, joten se siitäki ilosta sitten.
Edit: Nytkin päällä joku hirveä nälkä/närästys taustalla. Vaaleeta leipää kinkun ja mustikkakeiton kans oon syöny 3 palaa, ähkyyn ei uskalla vetää kun kumminki joko tulee pihalle, tai tekee entistä huonomman olon. Tästä taas maha varmasti kiittää, joten mielenkiintoinen ens yö tiedossa valvomisen merkeissä.