Tuo sääennustajakuva on niin totta - niin karua todellisuutta. Sääennuste on niiiin vakava asia meillä päin. Meillä kokkiohjelmien "emännätkin" ovat läskejä ukkoja, kun jossain muualla on Nigella Lawsonin tasoisia milffejä.
Ironchef helkkari minkä spoilerin pistit tosta The walking deadistä! Vasta tutustunut sarjaan ja muutama jakso kakkoskautta vielä katsomatta. Ffffffuuuuuuuu!
Oonko mä ainut kenen mielestä noi dubbatut Aku Ankka sarjakuvat on ihan saatanan surkeita? Noita on pyöriny täällä melko paljon ja ykskään ei oo saanu edes hymyä huulille, ehkä mulla on vaan huono huumorintaju. :( Pelkkää vittu-sanan hokemista.
Oonko mä ainut kenen mielestä noi dubbatut Aku Ankka sarjakuvat on ihan saatanan surkeita? Noita on pyöriny täällä melko paljon ja ykskään ei oo saanu edes hymyä huulille, ehkä mulla on vaan huono huumorintaju. :( Pelkkää vittu-sanan hokemista.
Varaudu pettymykseen. Uskomatonta roskaa. Oikeasti. En keksi mitään hyvää koko toisesta tuotantokaudesta, josko ensimmäinenkin oli sellaista perus kolmen tähden huttua. Loppui seuraaminen muistaakseni viidenteen tai kuudenteen jaksoon 2-kautta, ei vaan pystynyt.
Olisit vaan katsonut sen kauden loppuun, meno nimittäin parani huomattavasti hiljaisen alun jälkeen. Oikeastaan kaikki kauden loppupuoliskon jaksot olivat hyviä.