Jep, helppo se on nyt jälkiviisaana päteä.
Kyllä.Mutta annetaan nyt vielä jollekin jälkiviisaammalle tilaisuus loistaa.
BBN Finland tiedotti:
"Ongelma syntyi kun RC oli tulossa takaisin Suomeen lauantai illalla kun koneen lähtö oli myöhässä 55min jonka seurauksena hän missasi jatkolentonsa Suomeen ja seuraava lento olisi saapunut Suomeen klo: 19.10 kun Expo olisi jo loppunut, joten hän teki U käännöksen Espanjaan ja siitä sitten Dallasiin.".
Selitys oli ihan hyvä ja ymmärrettävä syy sille, että Ronnie ei tullut enää sunnuntaina Expoon.Mutta minun ja monen muun, kaukaakin tulleen fanin sydäntä olisi lämmittänyt, jos Ronnie olisi myös lähettänyt henkilökohtaisen pahoitteluviestin Suomen faneilleen, että ei kaikista edm. syistä päässyt Expoon pitämään seminaariaan.Fanit olisivat varmasti ymmärtäneet.Moni oli sunnuntaina paikalla
vain Ronnien tähden.
Myönnettäköön, että Ronnien Suomeen tulo oli jo vaakalaudalla muutama viikko ennen Expoa.Ja syyt olivat toiset, kuin jälkimmäisessä tapauksessa.
"Hänelle tuli
tarjous 5 viikkoa sitten edustaa Arnoldia Arnold Classic:ssa Madridissa ja samalla hänelle tarjottiin jättimäistä osastoa missä hän pääsee julkistamaan omaa ravinne ketjua RCN ja RCSS,
tarjouksen arvo oli 1.000.000 USD,
Ronnie Coleman soitti ja ilmoitti minulle että hän ei pääsekään Suomeen koska hänen on oltava jo tiistaina Madridissa, aina sunnuntaihin asti. Hän tarjoutui maksamaan minulle kaikki menetykset ja päälle korvaukset. Tarjousta ei ole otettu vastaan koska halusin viedä homma loppuun tavalla tai toisella ja sitten jouduttiin suunnittelemaan RC Espanjasta Suomeen ja takaisin ja sitten sieltä Suomeen.. oli aikamoista sukkuloimista."
Noh.Ei tästä tämän enempää.