Joo, olis kiva nähdä jotkut splitit tuosta juoksusta. Uskoisin, että nykypikajuoksussa tuo ns "nopeuden vähenemisen vaihe" alkaa menettää merkitystään, ts. aivan huipulla jätkät painelee nopeimpia splittejä loppupuolella tai ainakin hidastuvat minimaalisesti verrattuna 80- ja 90-lukujen ennätysjuoksuihin. Muistaakseni Asafan 9.77 juoksussakin hidastuminen oli erittäin pientä. Tuolta se suurin vara ehkä on vielä nipistettävissäkin. Maksimivauhdit varmasti vielä hieman kasvavat. Lähtökiihdytyksessä en kuitenkaan usko ns. "viivästettyyn kiihdytykseen", en usko kovempien loppujen johtuvan siitä.
yllättäen 2.0 m/s myötätuuli. tuo oli kyllä tiedossa että gatlin juoksee lähelle ME:tä maksimimyötätuulessa. tuo on aika tarkasti yhtä kova tulos kuin 9.85 2004 olympialaisissa silloin oli vaan vähemmän tuulta. Edelleen Maurice Greenellä on kuitenkin kaikkein kovin aika tuuli huomioiden. taitaa olla parikin kovempaa kuin tämä ME.
Ei kannata ruveta itteänsä elättämään vedonlyönnillä .
Esim. Kim Collins ja Reetu (ennen) on aikamoisia vinkuheiniä, ja pitkälle alle 10s miehet menee helpostikkin.
Ei kannata ruveta itteänsä elättämään vedonlyönnillä .
Esim. Kim Collins ja Reetu (ennen) on aikamoisia vinkuheiniä, ja pitkälle alle 10s miehet menee helpostikkin.
sinäkö tunnet ja tiedät että ne on natuja hyvä niin. minä en usko että esimerkiksi ykskään top 10 olympialaisissa on naturaaleja. muut saa uskoa mitä haluaa ei oo mun asia, enkä väitä että olen oikeassa, se on vaan mun mielipide.
edit. olihan ben johssonikin naturaali, maidon avullahan se juoksi ;)
lisäksi aivan typerää on lässyttää noista tuuli oloistakaan, siis kertakaikkiaan naurettavaa, jos on hyväksyttävissä olosuhteissa juostu tulos..ihan naurattaa lukea että joku greenen juoksu oli parempi ku se juoksi vasta tuuleen tai muuta vastaavaa. miksette mee samantien johonki 1900 luvun alkuun silloin juostiin avojaloin soralla ja ylämäkeen 10sekunttiin, ne on todellisia enkkoja