ak8400 Liittynyt 16.1.2005 Viestejä 580 16.11.2005 #1 Tämmönen tuli napattua tossa joku viikko sitten.
amf Liittynyt 28.1.2003 Viestejä 2 377 16.11.2005 #3 Pärkkeleen hiano on kyllä. Mistä moinen kapistus löytyy? Ootkos shopannu tota vai onko toi tosiaan noin pirun hienosti valaistu?(Kyllä olen amatööri enkä ymmärrä kuvauksesta mitään)
Pärkkeleen hiano on kyllä. Mistä moinen kapistus löytyy? Ootkos shopannu tota vai onko toi tosiaan noin pirun hienosti valaistu?(Kyllä olen amatööri enkä ymmärrä kuvauksesta mitään)
ak8400 Liittynyt 16.1.2005 Viestejä 580 16.11.2005 #4 Tasan 0% kuvista jotka laitan jonnekkin näkyviin tulee suoraan kamerasta, joten onhan tuossa photaria käytetty. Paikkana hautausmaa helsingissä
Tasan 0% kuvista jotka laitan jonnekkin näkyviin tulee suoraan kamerasta, joten onhan tuossa photaria käytetty. Paikkana hautausmaa helsingissä
voda Liittynyt 5.2.2003 Viestejä 163 17.11.2005 #5 perspektiivivirhe häiritsee, sillä eihän nuo seinät varmaan oikeasti kaadu sisäänpäin...? valot ja värit ovat hienot!
perspektiivivirhe häiritsee, sillä eihän nuo seinät varmaan oikeasti kaadu sisäänpäin...? valot ja värit ovat hienot!
gid Liittynyt 23.7.2004 Viestejä 308 17.11.2005 #6 Tyylikäs ja tunnelmallinen kuva. Minusta tuo perspektiivivirhe oikeastaan kuuluukin olla tuossa.
BadHair Liittynyt 25.6.2003 Viestejä 2 583 17.11.2005 #7 voda sanoi: perspektiivivirhe häiritsee, sillä eihän nuo seinät varmaan oikeasti kaadu sisäänpäin...? valot ja värit ovat hienot! Click to expand... gid sanoi: Tyylikäs ja tunnelmallinen kuva. Minusta tuo perspektiivivirhe oikeastaan kuuluukin olla tuossa. Click to expand... Olen oikeastaan samaa mieltä gidin kanssa. Hieno kuva ja toi "virhe" tuo siihen jotain omaa lisää.
voda sanoi: perspektiivivirhe häiritsee, sillä eihän nuo seinät varmaan oikeasti kaadu sisäänpäin...? valot ja värit ovat hienot! Click to expand... gid sanoi: Tyylikäs ja tunnelmallinen kuva. Minusta tuo perspektiivivirhe oikeastaan kuuluukin olla tuossa. Click to expand... Olen oikeastaan samaa mieltä gidin kanssa. Hieno kuva ja toi "virhe" tuo siihen jotain omaa lisää.