Fast Hera80 on selvästi makeampaa (ja kalliimpaa), kuin Star Nutritionin Whey-80. Nyt kun olen käyttänyt Whey-80, niin loput Fastit maistui tosi makealle. Makunsa ja tottumuksensa kullakin.
Whey-80 sisältää joka tapauksessa hyvän aminohappokoostumuksen ja kun ostaa ison satsin kerralla, ei tule postikulujakaan. Hinta on todella kohdallaan. Minulle ei ole tärkeää protsku-jauheen maku, eihän se herkulle maistu pelkkä rasvaton maitorahkakaan. Mutta kun sekoittaa rasvatonta maitorahkaa, Whey-80, vähän perusjogurttia ja vaikka kotimaisia mustikoita, niin saa varsin maistuvan satsin.
Palkkarissa rasvatonta maitoa, Star Nutritionin Whey-80, kreatiini ja malto. Se on varmaankin henkilöstä johtuvaa, ketä pierettää minkä verran mikäkin. Itselle ei ole tullut ilmavaivoja mistään muustakaan herasta tai lisäravinteesta.
Voihan sitä ostaa kalleinta mitä löytyy, jos ei rahasta ole väliä ja kokee sen itselle toimivaksi. Minä käytän Whey-80:ä, koska siinä ei ole minun käytössäni mitään negatiivisia puolia, pelkkää plussaa vaan. Hinta halpa, aminohapot löytyy ja maku on kelvollinen niillä sekoituksilla, mitä käytän.
Treenamisen teen muutenkin edullisesti, kun treeni tapahtuu omassa autotallissa. Ajan myötä ostetut/rakennetut vehkeet riittää mulle. Niillä saa omassa tallissakin tehtyä täysipainoisen treenin. Jos rahoja vielä laskee, niin ravinteista säästyneet massit voi käyttää vaikka sitten maksulliselle salille, jos alkaa omassa tallissa rauta loppumaan. ;)
Yhteenvetona: pelkkää positiivista sanottavaa Star Nutritionin tuotteista. :hyvä:
ps. muistui vielä mieleen "makuelämys" jostain -80 luvun lopulta. Ei tainnut olla paljon muita kuin Weiderin jauheet ja tabletit sellaisissa puolikkaan Pringless-tölkin näköisissä purkeissa.
Jauhe kellui pinnalla vedessä ja maidossa, eikä sekoittunu oikein tehosekoittimellakaan. Tabut taas juuttui kurkkuun, yritti niitä pureskella tai ei.
Makuaineet...ei silloin ollut mitään makuaineita! Ne esanssit tuli sitten vasta 90-luvulla. ;) Ennen oli kaikki paremmin...vai