Mä nyt en tiedä mistään mitään, mutta luulen ettei mistään ravinnon yksittäistekijästä kannata tehdä suurta numeroa. Ei sitä suolaa mun mielestä tarvitse mitenkään vältellä, enkä tiedä, löytyykö erityistä syytä sitä nakata kymmeniä grammoja joka sapuskaan. Ei ne keltuaisetkaan mitenkään pahaksi ole, kunhan niistä ei luo mitään ainutta rasvanlähdettä. Eikä silloin tällöin pekonit ja munakas aamupala sun elinikää monella minuutilla lyhennä, vaikka kippaisit muutaman gramman suolaa niihin. Itse viskaan suolaa 1-2g ruokaan eli tällä tulee se noin 5-6g lisättyä suolaa per päivä. Vain aika näyttää, mihin paikkaan sitä taivaanporteilla ohjataan tällä setillä.
Uskoisin, ettei mikään yksittäinen aine tee elämästä helvettiä, vaikka nykyaikana kaikki vähänkin pahaa joillakin aiheuttavat tuotteet ovat perkeleitä median ja joidenkin nettinimimerkkien mielestä. On jotenkin tyylikästä tuomita joku aine, joka _liikaa_ käytettynä aiheuttaa oireita joillakin, ikäänkuin se kohtuukäytössäkin tuottaisi kaikilla oireita. Tämä luonnollisesti toimii, kun ihmisen mieli vaikuttaa hyvinkin paljon esimerkiksi vatsan toimintaan. Vähän löysää vannetta pään ympäriltä ja nauttii elämästä ja erilaisista ruoka-aineista kohtuudella, niin ei tarvitse suuremmin pelätä.