Pointtina oli se että joukko-osastojen kovuutta on aika turhaa alkaa arvuuttelemaan fyysisten valintatestien rankkuuden perusteella(joissa myönnettäköön SukK vie voiton monipuolisuudessa sekä rankkuudessa ainakin paperilla), koska joukko-osastojen sota-ajan tehtävät ovat myös erilaiset. Käsitykseni mukaan laskuvarjojääkärit keskittyvät enemmän maataisteluun ja sukeltajilla pääpaino on, no siinä sukeltamisessa.
En minä täällä mitään riehu, pidän tuota joukko-osastojen kovuuden ikuisuuskysymystä vaan lievästi huvittavana ikäänkuin sillä olisi loppujenlopuksi edes niin kauheasti väliä. Huvittavaa on myös sellaisten ihmisten, jotka eivät kummassakaan yksikössä ole palvelleet, kärkevät mielipiteet jommankumman poppoon kovemmuudesta. Ja vastauksetkin varmasti vaihtelevat SukK:ssa palvelleiden tahi LsvJk:ssa palvelleiden välillä.
Palvelitko Marlin itse SukK:ssa tai Utissa vai liityitkö ketjuun vain sättiäksesi minua?
PS. Ja tuo kysymys silmät auki uimisesta on sitäpaitsi oleellisen tärkeä :lol2: Mikä on "awikka-homo"?